Logo Suzuki   the ultimate 4-stroke outboard
Смотрите также
НОВИЙ ФЛАГМАН SUZUKI - DF350A - июнь - 2017 - Новости НОВИЙ ФЛАГМАН SUZUKI - DF350A - июнь - 2017 - Новости 4х тактные двигатели Suzuki
 
НОВИЙ ФЛАГМАН SUZUKI - DF350A - июнь - 2017 - Новости

НОВИЙ ФЛАГМАН SUZUKI — DF350A

21.06.2017

Suzuki презентує 4-тактний підвісний мотор DF350A V6 (з V-подібним розташуванням циліндрів й 6 клапанами на циліндр) потужністю 350 к.с.

Нову флагманську модель оснащено інноваційними гребними гвинтами протилежного обертання й низкою інших ексклюзивних характеристик

9 червня 2017 року, компанія Suzuki Marine, лідер у виробництві високотехнологічних і потужних 4-тактних підвісних моторів із гордістю презентує свою останню модель, DF350A. Маючи потужність у 350 кінських сил, цей 4-тактний підвісний мотор із V-подібним розташуванням циліндрів і 6 клапанами на циліндр (V6) є найбільшим і найпотужнішим з усіх побудованих компанією Suzuki на сьогоднішній день. Розроблюваний протягом понад трьох років, він є суттєвою віхою розвитку проектувально-конструкторської думки в цій галузі. «Ми доклали великий об’єм зусиль і кропіткої праці в розробку цього нового підвісного мотора й не можемо дочекатися, щоб побачити, як його сприйме ринок. Ми уважно спостерігали за тим, як з часом човни стають усе більшими і потужнішими, особливо, на ринку центрально-консольних суден. — Відзначив Ясухару Озава (Yasuharu Osawa), Головний виконавчий директор Глобального оперативного підрозділу з водномоторних виробів корпорації Suzuki Motor. — І справа навіть не в тому, що наразі ми спостерігаємо зростання популярності використання підвісних моторів на всіх типах човнів, які раніше користувалися виключно транцевими або стаціонарними моторами внутрішнього розташування. Просто час для народження цього нового підвісного мотора настав, і ми сподіваємося, що Ви покохаєте новонародженого з першого погляду».

Потужність 350 кінських сил і ступінь стиску 12,0:1
Інженерам компанії Suzuki вдалося досягти рівня потужності у 350 кінських сил і при цьому створити силову голівку надзвичайно компактної й легковагої конструкції. Робочий об’єм двигуна вражає — цілих 4,4 літри; під стать йому надзвичайно високий ступінь стиску 12,0:1, найбільший за всю історію галузі виробництва підвісних моторів. А завдяки унікальному поєднанню інноваційного забірника холодного повітря, двох паливних форсунок і поршнів зміцненої конструкції, ми спромоглися майже повністю усунути детонацію (стукіт) мотора, що є супутнім недоліком, характерним для моторів із високим ступенем стиску.

Система подвійних заслінок Suzuki, прямий повітрозабір
Інженери компанії Suzuki створили систему повітрозабору, яка забезпечує надходження до мотора достатньої кількості свіжого повітря і при цьому відділяє воду, бризки і вологу. Подвійні заслінки під капотом затримують великі краплі води і далі менші частинки вологи, внаслідок чого, як показали випробування, вода зовсім не потрапляє до корпусу мотора. До того ж, температура повітря, що надходить, в середньому на 10º нижча за температуру довкілля, завдяки чому до камери спалювання потрапляє холодніше та густіше повітря, що сприяє підвищенню корисної потужності паливного циклу.

Дві паливні форсунки
Дві паливні форсунки меншого розміру забезпечують точне упорскування палива і його надходження до центру камери спалювання, що дозволяє уникнути позацентрового спалювання, яке є головною причиною стукоту. До того ж, надходження до циліндра одразу 100% палива забезпечує певний ступінь охолодження, що дає до 3% додаткової потужності без ефекту детонації (стукоту).

Поршні вдосконаленої конструкції
Для досягнення потужності 350 кінських сил поверхня поршнів має витримувати додаткові навантаження. Щоб гарантувати надійну роботу і довготривалий ресурс, інженери компанії Suzuki вирішили замінити традиційну термічну обробку процесом «дробоструминного гартування». Дробоструминне гартування, хоча і є більш дорогим технологічним процесом, дозволяє створити на поверхні поршня спеціальні заглибини, які сприяють рівномірному розподілу тиску, створюваного під час спалювання палива. Крім того, були додатково зміцнені з’єднувальні тяги та кріпильні елементи, таким чином, щоб вони могли витримувати додаткові навантаження.

Система подвійного гребного гвинта Suzuki
Хоча система з гребними гвинтами протилежного обертання не є новою технологією, до сьогоднішнього дня її ніколи не вдавалося успішно застосувати на підвісних моторах. Подвійні гребні гвинти на моторах DF350A мають три ключові переваги: компактні розміри, підвищена стійкість і краще «зчеплення» з водним середовищем.

Завдяки розподілу потужності мотора між шістьома, замість лише трьох, лопатями, нам удалося максимально зменшити розміри зубчастих коліс і редуктора, що, в свою чергу, уможливило створення редуктора більш обтічної, гідродинамічної конструкції. Інженери компанії Suzuki провели багато часів, займаючись комп’ютерним моделюванням і дослідами безпосередньо на воді, пам’ятаючи про те, що зниження спротиву під час руху під водою є важливим чинником для покращання загальної швидкості та ходових якостей судна. Гребні гвинти протилежного обертання також забезпечують додаткову площу поверхні, сприяючи підвищенню стійкості та сили «зчеплення» під водою (подібно до переваг, які надають широкі перегонові сліки у порівнянні зі звичайними шинами). Результатом цієї робота стало надзвичайно швидке, вибухове прискорення, точніше дотримання напрямку руху (усунено паразитний момент рульового керування), максимальні швидкості, вищі за очікувані, а також неперевершена зворотна тяга. Дуже важливим є той факт, що ці переваги відчутні навіть на важких човнах, повністю навантажених паливом, приладдям і пасажирами.

Надійні технології Suzuki
«Хоча ці нові двигуни оздоблені цілою низкою нових та інноваційних технологій, вони також мають основні переваги надійних, перевірених часом систем Suzuki. — Додав пан Озава. — Ми б не називали їх оптимальними 4-тактними підвісними моторами, якщо б не потурбувалися про конструктивні рішення, які гарантують надзвичайну надійність і безвідмовну роботу протягом тривалих і далеких подорожей». Зокрема, підвісні мотори DF350A оснащені системою прецизійного керування Suzuki, дроселем з електронним управлінням і перемикачами передач. Шкіпери будуть приємно здивовані плавним перемиканням передач, прецизійним управлінням дросельною заслінкою, вже не кажучи про легкість регулювання, зокрема, якщо застосовуються додаткові двигуни.

Подібно до інших підвісних моторів V6 компанії Suzuki, DF350A має конфігурацію зі зміщеним привідним валом, що цей робить підвісний мотор більш компактним і дозволяє використовувати двоступеневий редуктор. Застосовуваний двоступеневий редуктор має більше передавальне число (2,29:1) й кращий крутильний момент, що забезпечує швидкий розгін, а також підвищення максимальної швидкості (слід також зазначити, що DF350A можна встановлювати посередині на висоті 27 дюймів, тобто він підходить для встановлення на більшості транців, а також займає менше місця під час використання одразу двох, трьох або чотирьох підвісних моторів).

Підвісні мотори DF350A також мають усі переваги, що їх забезпечує система контролю спалювання збіднених паливних сумішей від Suzuki, зокрема покращені характеристики паливної економічності в усьому діапазоні обертів і особливо на крейсерських швидкостях. До того ж, DF350A, як і всі інші 4-тактні підвісні мотори Suzuki, характеризується надзвичайно тихою роботою на холостому ході.

Як Ви можете бачити, під час розробки цього нового підвісного мотора компанія Suzuki спиралася на віру в те, що наразі ринок потребує дещо більшого за велику кількість кінських сил. Потужність і швидкість є безспірно критичними факторами, але додаткові виміри ефективності, надійності та стабільності є саме тими аспектами, завдяки яким DF350A можна називати оптимальнім 4-тактним підвісним мотором.

«Ми на тривалий час занурилися у процес розробки, щоб нарешті з’явитися перед громадськістю і продемонструвати, яким на нашу думку має бути сучасний оптимальній підвісний мотор. — Прокоментував пан Озава. — Підвісні мотори DF350A готові відповісти на будь-які виклики і потреби сучасної суднової індустрії й гарантовано викликатимуть щире захоплення у шкіперів, які вже втомилися шукати новий потужний агрегат, який зможе впоратись із їхніми човнами більшого розміру».

Підвісні мотори DF350A випускатимуть на заводі Suzuki в місті Тойокава (Toyokawa) в Японії. На ринках США він з’явиться в липні 2017 року, а на міжнародних ринках пізніше цього ж літа. Для отримання більш детальної інформації про нову модель Suzuki DF350A або весь модельний ряд 4-тактних підвісних моторів потужністю від 2,5 до 350 кінських сил пропонуємо відвідати наш сайт за адресою www.globalsuzuki.com.