Новітні технології для оптимальних характеристик
DF175 / DF150

Встановлення нового стандарту якості чотиритактних моторів

Наші інженери скористалися перевагами, досягнутими в технології виробництва чотиризначних моторів та в їхніх характеристиках, і спроектували найпотужніші за всю історію існування Suzuki чотирициліндрові підвісні мотори.

Легковагі чотиритактні мотори з великим робочим об’ємом циліндрів

Вміння інженерів Suzuki отримувати високу потужність з компактної конструкції наочно продемонстровано на цій парі рядних чотирициліндрових підвісників. Поворотом ключа ви  відпускаєте на волю потужність великого блоку, що виробляється силовими головками циліндрів об’ємом 2 867 куб.см., але, хоча їхній об’єм значною мірою сприяє розвитку виняткового прискорення, це не означає, що вони є порівняно більшими за розмірами й важчими. Навпаки, інженери Suzuki спроектували ці мотори з великими блоками циліндрів таким чином, щоб вони були компактними та легкими.

Більше потужності там, де вона потрібна

DF175 повною мірою користується перевагами технології чотиритактних моторів Suzuki, що забезпечує високу продуктивність та експлуатаційні характеристики. Система регулювання фаз газорозподілу (Variable Valve Timing), подібна до тієї, що встановлена на нашій флагманській моделі DF300, сприяє потужному прискоренню в діапазоні середніх обертів. І для створення максимальної потужності, в яку важко повірити, не пересвідчившись на власному досвіді, обидва підвісні мотори використовують багатоступеневий впуск, який забезпечує ефективний потік повітря в двигун на верхній межі кривої потужності.

Паливоекономічна робота завдяки технології Suzuki

Моделі DF175 і DF150 забезпечують чудову продуктивність, але не за рахунок ощадливості. Використовуючи 32-бітний бортовий комп’ютер, який обчислює оптимальну кількість пального, необхідного для впорскування, обидва підвісні мотори забезпечують відмінну економію пального та низький рівень шкідливих викидів, що відповідає Стандартам на викиди ЄВРО 1, й отримали оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).

Перетворення потужності у швидкість

Обидві моделі – DF175 і DF150 – використовують агресивні передатні числа, які дозволяють цим моторам розкручувати гребний гвинт більшого діаметру. Комбінація великого гребного гвинта й нижчого передатного числа забезпечує потужний крутний момент, який особливо цінується на човнах з високими експлуатаційними характеристиками.

Зручності, які роблять керування задоволенням

Підвісні мотори Suzuki мають конструктивні особливості, які роблять ваш досвід прогулянок на човні набагато приємнішим. Моделі DF175 і DF150 оснащені потужними генераторами змінного струму, які забезпечують роботу різноманітних електронних приладів, водоохолоджуваними регуляторами напруги й ізоляторами, які дозволяють використовувати дві акумуляторні батареї одночасно, та зручно розташованим блоком плавких запобіжників. Серед особливостей конструкції також обмежувач кута нахилу та два отвори для якісного промивання мотору.

Технології

Великий об’єм циліндрів, надзвичайно легка вага

Вміння інженерів Suzuki отримувати високу потужність з компактної конструкції наочно продемонстровано на моделях DF175 і DF150. Поворотом ключа ви відпускаєте на волю потужність великого блоку, що виробляється силовими головками циліндрів об’ємом 2 867 куб.см., але, хоча їхній об’єм значною мірою сприяє розвитку виняткового прискорення, це не означає, що вони є порівняно більшими за розмірами й важчими. Навпаки, інженери Suzuki спроектували ці мотори з великими блоками циліндрів таким чином, щоб вони були компактними та легкими.

Зміщений повідний вал

Вперше застосований на моделі DF115 та оригінальній моделі DF90, зміщений повідний вал Suzuki виявився успішним винаходом, який дозволив зменшити розміри лінійки підвісних моторів Suzuki від DF70 до DF300. Моделі DF150 та DF175 також мають переваги завдяки цій самій конструкції, в якій колінчастий вал розташовано перед повідним валом, тим самим зміщуючи центр ваги підвісного мотора вперед. Поряд з підвищенням компактності мотора та забезпеченням покращення потужності, ця система також встановлює вісь інерції двигуна – точку, в якій вібрація, створювана двигуном під час роботи, є мінімальною – вище верхньої точки кріплення двигуна, що значно зменшує вібрацію.

Система регулювання фаз газорозподілу (Variable Valve Timing) (DF175)

Проектуючи DF175, ми мали на меті розширити потенціал чотиритактного мотора та створити підвісник, який матиме високі робочі характеристики разом з перевагами, які надає будова й принцип роботи чотиритактних двигунів.
Як і флагманські моделі DF300 і DF250, модель DF175 спроектовано з застосуванням нового профілю розподільного валу і поєднується з передовою системою регулювання фаз газорозподілу Suzuki (VVT) для збільшення крутного моменту в низькому й середньому діапазонах швидкостей, необхідного для потужного розгону. Впускний клапан фактично починає відкриватися до того, як випускний клапан повністю закриється, створюючи тимчасове перекриття фаз газорозподілу, коли обидва клапани відкриті. Завдяки використанню системи регулювання фаз газорозподілу це перекриття може бути збільшено або зменшено шляхом синхронізації впускного клапана з розподільним валом, тим самим оптимізуючи газорозподіл для ефективної роботи двигуна в діапазоні низьких та середніх обертів.

Багатоступеневий впуск

Моделі DF150 та DF175 оснащені системою багатоступеневого впуску, яка підвищує продуктивність двигуна за рахунок зміни довжини впускних патрубків відповідно до швидкості двигуна. Система використовує два впускних патрубка на циліндр, один для роботи двигуна на низьких обертах, а другий – на високих. Під час роботи двигуна на низьких обертах повітря надходить у камеру згоряння через довший патрубок, призначений для подачі оптимального об’єму свіжого повітря у камеру для поліпшення згоряння та підвищення крутного моменту на низьких обертах.
Коли швидкість двигуна перевищує заданий поріг, заслінка на патрубку прямого впуску відкривається, уможливлюючи негайне надходження повітря в камеру згоряння. Оскільки патрубок прямого впуску короткий і прямий, він забезпечує подачу більшого об’єму повітря в камеру, покращуючи всмоктувальну здатність двигуна під час роботи на високих обертах, тим самим підвищуючи корисну потужність у високошвидкісному режимі.
Інженери Suzuki обладнали ці високошвидкісні підвісні мотори багатьма іншими додатковими конструктивними особливостями, які покращують його характеристики.
Завдяки сферичній формі отвору в корпусі дросельної заслінки потік повітря під час прискорення є більш рівномірним, що покращує керування мотором та забезпечує його стабільну роботу на низьких обертах.

Система врівноважування

Рядні чотирициліндрові мотори, працюючи на високих обертах, створюють вторинну вібрацію, напрям якої відповідає руху поршня. Щоб протистояти цій вібрації, інженери Suzuki використовують систему врівноважування сил другого порядку, яка створює горизонтальний рух для компенсації вертикального руху поршня. Щоб створити цей горизонтальний рух, противага ділиться на ліву і праву частини, кожна з яких обертається в протилежному напрямку. Обертаючись удвічі швидше за колінчастий вал, противаги ефективно протидіють цим вторинним вібраціям і забезпечують більш рівну роботу мотора.

Антикорозійне покриття Suzuki

Антикорозійне покриття було спеціально розроблене інженерами компанії Suzuki для збільшення строку служби мотора й захисту тих частин алюмінієвої поверхні, які постійно контактують з солоною водою. Покриття наноситься безпосередньо на алюмінієву поверхню й забезпечує максимальний зв’язок між покриттям і поверхнею. Перший шар – це епоксидна ґрунтовка, потім наноситься чорна металева підкладка, яка покривається прозорою фарбою на основі акрилової смоли. У сукупності всі ці шари утворюють ефективний захист від корозії.

Специфікації

DF175TX
DF175ZX
Модель DF175TX
Ціна $14 000
Рекомендована висота транця, мм 635
Система запалювання Електрична
Вага, кг ^*1^ 237
Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома
верхніми розподільними валами
(DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне
електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 4
Робочий об’єм, см³ 2,867
Діаметр × хід поршня, мм 97 × 97
Максимальна потужність, кВт 129.0
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,500-6,100
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 8.0
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12V 44A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора
з електропідсилювачем
Передатне число 2.50:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 15 - 27.5 дюймів

^*1^ Суха вага: без гвинта й моторної оливи
^*1^ Інформацію про гвинт запитайте у вашого місцевого дилера

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор