V6 з бездоганною характеристикою

Ці великі підвісні мотори V6 об’ємом в 3,6 літра є одними з найлегших, найбільш компактних і технічно вдосконалених підвісних моторів свого класу. Ідеально підходять для роботи на широкому діапазоні човнів. Можлива установка як одного, двох так і трьох моторів.

Технології

Велика середня потужність

Сучасне управління фазами газорозподілу Suzuki дає моделі DF250 потужне прискорення в діапазоні від 1500 до 5000 оборотів в хвилину, в той час як багатоступенева система впуску забезпечує найбільш оптимальний потік повітря для граничної продуктивності на високих швидкостях в моделях DF225 і DF250.

Велика абсолютна потужність

Мотори Suzuki V6 з двома дворозподільнимі головками блоку циліндрів і чотирма клапанами на циліндр, включають в себе безліч технологічних досягнень, які працюють в унісон.

Всі три мотори мають об’єм 3614 куб.см., розвиваючи потужність до 250 к.с., перевершуючи всі інші 4-тактні мотори V6 в солоній і прісній воді.

Потужність досягається завдяки найбільшому в галузі передавальному відношенню і рушійній колонці 16 дюймів в діаметрі, розробленій спеціально для збільшення продуктивності.

Впорскування палива з розрахованої на комп'ютері економічністю

Сучасне багатоточкове послідовне впорскування палива, контрольоване першим вбудованим 32-бітним комп’ютером, підтримує налаштування роботи електронного уприскування палива.

У той же час, пряме напівпровідникове запалювання забезпечує більш потужну іскру при менших електронних перешкодах.

Більш того, ці підвісні мотори забезпечують значну економію палива і відповідають нормам викиду EURO 1. Тому вітер за Вашою спиною буде набагато чистіше, ніж раніше.

Найлегші і компактні

При вазі всього 263 кг (моделі зі зміщеною віссю), мотори Suzuki V6 руйнують думку про те, що потужний 4-тактний мотор повинен бути громіздким.

Наш ексклюзивний кут розвалу циліндрів в 55 градусів і зміщена ведуча вісь роблять їх найкомпактнішими підвісними моторами в своєму класі.

Ви не тільки отримаєте відмінну роботу, Ви також отримаєте обтічні форми мотора, які чудово виглядають на Вашому судні.

Специфікації

DF200TX
DF225TX
Модель DF200TX
Ціна $15 000
Рекомендована висота транця, мм 635 мм
Вага, кг 263
Система пуску Електрична
Тип двигуна 24-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів V6 (55-град.)
Робочий об’єм, см³ 3614 см³
Діаметр × хід поршня, мм 95 x 85
Максимальна потужність, кВт 147
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,000-6,000
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 8.0
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12V 54A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.29:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)
Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві
9 - 14 дюймів

Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві
Доступні моделі зі зворотнім обертанням гвинта

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор