Потужність із пристрастю

Сила, що відповідає потужності самої природи та морської стихії й характеризує яскраву індивідуальність і багату спадщину компанії Suzuki. Символ нашої пристрасті та відданості ідеям інноваційного розвитку в судновій галузі.

Ми з гордістю презентуємо наш новий DF325A – підвісний мотор, який ідеально поєднує неймовірну потужність і тягу з надзвичайною паливною економічністю та перевіреною надійністю, – і все це в корпусі стильної й легковагої конструкції.

Створений з метою повсякденного використання на човнах більшого розміру, цей новий підвісний мотор є лідером на ринку, працює на пальному з октановим числом 91 за дослідницьким методом (RON) і є першим у світі чотиритактним підвісним мотором з потужністю понад 300 кінських сил.

Високотехнологічний інноваційний DF325A характеризується міцною надійною конструкцією, простотою й універсальністю в експлуатації, що робить його ідеальним підвісним мотором для великих човнів незалежно від цільового використання.

Цей новий підвісний мотор є оптимальним вибором незалежно від того, в якій точці світу ви знаходитесь і для чого використовуєте свій човен: для роботи чи для розваг.

Паливо з октановим числом 91 за дослідницьким методом (RON)

91 RON FUEL

Наші інженери намагалися створити компактний легковагий підвісний мотор, який поєднує необхідну високу потужність з робочими характеристиками, яких неможливо досягти із застосуванням таких традиційних технологій як наддув або турбонаддув. До того ж, вони поставили собі мету створити підвісний мотор DF325A, який працюватиме на низькооктановому паливі з октановим числом 91 за дослідницьким методом (RON), що, в поєднанні з легендарною надійністю марки Suzuki, робить його ідеальним для використання з найрізноманітнішими типами великих човнів у всьому світі.

Ступінь стиску 10,5:1

10.5:1 COMPRESSION RATIO

Наше рішення для досягнення потужності 74 кінські сили на літр для мотора з шістьома циліндрами V-подібного розташування (V6) потужністю 325 кінських сил полягало в підвищенні ступеня стиску до 10,5:1, що є найвищим показником за всю історію виробництва підвісних моторів. Для того, щоб мотор працював без стукоту (типова проблема моторів з таким ступенем стиску), ми розробили системи, які забезпечують змішування охолодженого повітря з дрібно розпилюваним паливом задля досягнення оптимальних умов для максимально повного й контрольованого згоряння.

Система прямого повітрозабору і система подвійних заслінок

DIRECT INTAKE SYSTEM AND DUAL LOUVER SYSTEM

На високій швидкості частки води можуть бути належним чином спрямовані, захоплені та відведені. Наші досвідчені інженери добре попрацювали для втілення цієї теорії на практиці за рахунок підвищення інтенсивності потоку всмоктуваного повітря для перетворення водяної пари на дрібні частки та спеціальній конструкції пластин, що дозволяє затримувати ці частки й відділяти їх від всмоктуваного повітря. Система подвійних заслінок складається з двох захисних шарів відхильних пластин, кожна з яких має зигзагоподібну конструкцію. Зовнішній ряд пластин відхиляє бризки, запобігаючи їх потраплянню до човна, а внутрішні заслінки затримують і відводять решту водних часток. Як результат, всмоктуване повітря не містить вологи та має температуру не вище 10° за температуру навколишнього середовища.

Дві паливні форсунки

DUAL INJECTORS

Впорскування палива умовно складається з двох етапів: розпилювання палива й одночасного охолодження циліндра для мінімізації стукоту. Для досягнення необхідної потужності нам потрібно було забезпечити впорскування в циліндр одразу 100% пального та ще й таким чином, щоб це відбувалося в точно визначений час і під точним кутом, для забезпечення охолодження циліндра й спалювання палива безпосередньо в центрі камери згоряння. Ця нова двофорсункова система застосовує дві форсунки меншого розміру, що забезпечує необхідну точність та покращення характеристик розпилювання, сприяючи підвищенню корисної потужності на 3% й не викликаючи стукоту.

Гребний гвинт зворотного обертання

CONTRA-ROTATING PROPELLER

Гребний гвинт зворотного обертання сприяє підвищенню сили «зчеплення» під водою, а завдяки тому, що гребні гвинти протилежного обертання забезпечують рівномірний розподіл крутильного моменту мотора між двома гвинтами, величина крутильного моменту на кожному з гвинтів зменшується, уможливлюючи зменшення діаметра зубчастих коліс, що, в свою чергу, дозволило створити редуктор меншого розміру й більш обтічної, гідродинамічної конструкції.

Конструкція лопатей гребних гвинтів

PROPELLER BLADE DESIGN

Були розроблені нові передні та задні гребні гвинти трилопатевої конфігурації, які сприяють покращенню робочих характеристик на воді. Ця нова конструкція не лише забезпечила найвищі зареєстровані показники швидкості DF325A, а й дозволила досягти неймовірно швидкого прискорення навіть в умовах їзди з важким вантажем та високими швидкостями обертання.

Два водозабірника

DUAL WATER INTAKES

На моделі DF325A найкращі результати були досягнені за рахунок розташування головного водозабірника у передній частині корпусу редуктора й додаткового водозабірника – безпосередньо над стабілізатором гвинта. Це було оптимальним рішенням, забезпечуючи розташування головного та додаткового водозабірників якомога далі один від одного, а їх конструкція гарантує надходження достатньої кількості охолоджувальної води, особливо на високих швидкостях.

Конструкція, що забезпечує потужнішу зворотну тягу

DESIGNING STRONGER REVERSE THRUST

Було змінено матеріал виготовлення зубчастих коліс і передбачено додаткове термічне оброблення таким чином, щоб вони були здатні витримувати додаткове тягове зусилля й інерційну масу від зворотної тяги, яка є значно потужнішою під час використання гребних гвинтів протилежного обертання. До того ж, зубчасте колесо зворотного руху було перенесене у положення над антикавітаційною пластиною, а конфігурацію нижніх кріплень мотора було змінено з паралельної на V-подібну для належного розміщення зубчастого колеса зворотного руху над антикавітаційною пластиною.

Краща керованість у всіх напрямках

BETTER STEERING IN ALL DIRECTIONS

Зазвичай, під час використання на човні декількох підвісних моторів мотор з гребним гвинтом стандартного обертання встановлюють в парі з мотором зворотного обертання. Система перемикання напряму обертання Suzuki, пропонована на наших підвісних моторах серії AP, позбавляє від необхідності застосування декількох моделей з різними режимами обертання, адже будь-яку з зазначених моделей можна легко запрограмувати на роботу з обертанням в обох напрямках. А технологія гребного гвинта зворотного обертання, яку впроваджено на моделі DF325A, дозволила просунутися в цьому напрямку ще на один крок, забезпечуючи усунення паразитного моменту рульового керування й стабільне досягнення максимального фактичного тягового зусилля.

Технології

Система подвійного гребного гвинта Suzuki

Система подвійного гребного гвинта забезпечує ефективне передавання 325 кінських сил потужності мотора, перетворюючи їх на максимальну тягу під водою. Додатковою перевагою того, що кожний гребний гвинт обертається в різному напрямку, є досягнення надзвичайної стійкості під час руху.

2-ступінчасте зниження передатного відношення

Конструкція підвісного мотора DF325A передбачає 2-ступінчасте зниження передатного відношення, що дозволяє збільшити передатне число й забезпечує потужний крутильний момент для досягнення швидкого розгону та високої швидкості в верхньому діапазоні обертів.

Система регулювання фаз газорозподілу (VVT)

Система регулювання фаз газорозподілу використовується для синхронізації роботи впускного клапана та розподільного вала, забезпечуючи оптимальні робочі характеристики в нижньому та середньому діапазоні обертів. Це дозволяє мотору виробляти максимальну корисну потужність у всьому робочому діапазоні з підвищенням крутильного моменту на низьких та середніх обертах для забезпечення потужного розгону. Найголовніше, що цей процес відбувається в автоматичному режимі, то ж вам залишається лише насолоджуватися потужністю та ходовими якостями.

Система подвійних заслінок Suzuki

Модель DF325A оснащена двома заслінками на повітрозабірнику, що відділяють від всмоктуваного повітря воду, бризки та вологу, перешкоджаючи їх потраплянню під капот.
Ці дві заслінки відділяють воду від повітря. У поєднанні з системою прямого повітрозабору система подвійних заслінок Suzuki сприяє підвищенню корисної потужності підвісного мотора.

Прямий повітрозабір

Нова конструкція кришки мотора передбачає вбудовану систему прямого повітрозабору, що забезпечує більш плавне надходження холоднішого потоку повітря й суттєво підвищує ККД підвісного мотора.

Саморегульований ланцюг синхронізації

Цей ланцюг синхронізації працює в оливній ванні, таким чином, не потребуючи змащування, і оснащений автоматичним гідравлічним натягувачем, який постійно підтримує належний натяг ланцюга. Проста й ефективна конструкція, що не потребує технічного обслуговування.

Дві паливні форсунки

Дві паливні форсунки дозволяють постачати у кожний циліндр рівно стільки палива, скільки необхідно в конкретний момент часу.
Таким чином, вони сприяють підвищенню корисної потужності й покращенню паливної економічності.

Система контролю спалювання збіднених паливних сумішей

Паливна економічність є важливою характеристикою як для розважального, так і для комерційного ходіння на човнах. Наша технологія контролю спалювання збіднених паливних сумішей прогнозує потреби в пальному й забезпечує постачання оптимальних паливноповітряних сумішей залежно від умов експлуатації мотора. Цю систему створено для покращення характеристик паливної економічності в усьому діапазоні обертів: від низьких до крейсерських швидкостей.

Два водозабірника

Система охолодження мотора заснована на надходженні води через водозабірники, розташовані в нижній частині. Застосування конфігурації з двома водозабірниками сприяє збільшенню потоку води, всмоктуваної в нижній частині, що значно підвищує ефективність охолодження. Розташування переднього водозабірника в передній частині корпусу редуктора забезпечує більш інтенсивне надходження води, особливо на високих швидкостях. Другий водозабірник, також розташований в нижній частині, дозволяє моторам DF325A ефективно працювати в умовах мілководдя.

Зміщений приводний вал

Застосування зміщеного приводного валу дозволяє суттєво зменшити розміри наших підвісних моторів за рахунок зміщення центру ваги підвісного мотора вперед, що також сприяє покращенню розподілу ваги, підвищенню корисної потужності та стійкості й зниженню рівня вібрації під час роботи.

Система прецизійного керування Suzuki (Електронне керування дроселем і перемиканням передач)

Ця складна комп’ютеризована система електронного керування характеризується відсутністю тертя і опору, як це має місце при використанні механічних систем з тросовими приводами, забезпечуючи плавну точну керованість у поєднанні з миттєвим, впевненим перемиканням передач, особливо, на низьких обертах і під час маневрування. Система може бути сконфігурована для роботи з одним, двома або трьома підвісними моторами, а також з двома приладовими панелями. У поєднанні з системою контролю спалювання збіднених паливних сумішей забезпечує покращення паливної економічності в широкому діапазоні обертів.

Мастильний фільтр

Розташування мастильного фільтра забезпечує простоту його технічного обслуговування.

Специфікації

Модель DF325A
Ціна $23 950
Рекомендована висота транця, мм 635
Система запалювання Електрична
Вага, кг 330
Тип двигуна 24-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC), 6 циліндрів з V-подібним
розташуванням (під нахилом 55°)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне
електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 6
Робочий об’єм, см³ 4390
Діаметр × хід поршня, мм 98 × 97
Максимальна потужність, кВт 239.0
Керування Дистанційне
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,300 - 6,300
Місткість маслозбірника, л 8.0
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12V 54A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.29:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)
*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві
Передній: 3×15 1/2×15,0-31,5
Задній: 3×15 1/2×15,0-31,5

*1 Суха вага: без гвинта й моторної оливи,
*2 Інформацію про гвинт запитайте у вашого місцевого дилера,
Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.
*Дані виробника

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор