DF9.9A / DF8A

Легковага й компактна конструкція

Інженерам Suzuki вдалося зробити ці нові підвісні мотори максимально компактними й легкими. Якщо порівняти профілі, стає очевидним, що новий мотор DF9.9A компактніший, ніж перша модель DF9.9A. Крім того, нова модель важить на 4,5 кг менше, ніж її попередниця. Завдяки легшій і компактнішій конструкції підвісний мотор зручніше переносити та транспортувати.

Паливна ефективність

Чотиритактні мотори Suzuki відомі своєю паливною ефективністю і нові моделі DF8A та DF9.9A не стали виключенням. Краща паливна ефективність дозволяє новим підвісним моторам проходити більшу відстань з меншою витратою пального.

Специфікації

DF9.9A
DF8AE
DF8AM
Модель DF9.9A
Ціна
Рекомендована висота транця, мм S: 381, L: 508
Система пуску Ручний стартер
Вага, кг S:39, L:41.5
Тип двигуна OHC
Система подачі пального Карбюратор
Кількість циліндрів 2
Робочий об’єм, см³ 208
Діаметр × хід поршня, мм 51 × 51
Максимальна потужність, кВт 7.3
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,200-6,200
Керування Румпель
Повітряна заслінка З ручним управлінням
Місткість маслозбірника, л 0.8
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Місткість паливного бака, л 12
Система запалювання Електронний тип запалювання CDI
Генератор 12V 6A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил
Передатне число 2.08:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 7"-11"

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор