Технології

Міцність конструкції для руху по мілководдю

Муфта, нижня панель і верхня панель водяної помпи посилені зміцненим хромовим покриттям для збільшення міцності конструкції на випадок контакту з піском або гряззю.

Вихлоп через маточину ґвинта

На додачу до безшумної роботи, система вихлопу через маточину ґвинта забезпечує більшу ефективність вихлопу, що сприяє кращому згорянню пального та швидшому прискоренню. Серед інших переваг – зменшення втрат потужності та чудова робота мотора у високошвидкісному режимі.

Програмована система регулювання нахилу (для керування по мілководдю)

На підвісних моторах встановлено програмовану систему регулювання нахилу, яка забезпечує легке, триступеневе налаштування кута нахилу підвісника під час руху по мілководдю. Система оснащена блокіратором зворотного нахилу, який автоматично спрацьовує, коли двигун повертається в нормальний робочий стан, щоб не допустити відкидання мотора.

Система впуску з кільцевою подачею повітря

Куполоподібні поршні та головки циліндрів сприяють кращому наповненню циліндра паливно-повітряною сумішшю та більш інтенсивному вихлопу з циліндра, покращуючи як згоряння пального, так і потужність на кожному такті. Завдяки цьому двотактні мотори Suzuki мають кращу паливоекономічність, більшу потужність на см³ та кращі загальні характеристики.

Ручка для перенесення мотора

Нова висувна ручка для перенесення мотора складається, щоб не заважати, коли вона не використовується. Нова ручка не тільки полегшує перенесення мотора, але й робить його більш компактним, спрощуючи його установлення на транці, завдяки своїй складаній конструкції.

Ємнісне запалювання (CDI)

Блок CDI використовується разом з котушкою запалювання та працює як пристрій для захисту від перевищення допустимого числа обертів. Цей блок також забезпечує стабільну роботу мотора на холостому ходу.

Поршневі кільця трапецієподібного перерізу

Спеціальні поршневі кільця трапецієподібного перерізу мають унікальну конструкцію, завдяки якій на колінчастий вал передається більше потужності з меншою втратою енергії. Кільця також покращують ефективність згоряння пального, мають підвищену зносостійкість і зменшують витрату пального та вірогідність їхнього пригоряння.

Антикорозійне покриття Suzuki

Всі підвісні мотори Suzuki виходять з заводу з цим спеціально розробленим антикорозійним покриттям. Воно наноситься безпосередньо на поверхню з алюмінієвого сплаву й забезпечує максимальний зв’язок між покриттям і алюмінієм, створюючи потужний захист від корозії.

Специфікації

DT15AS
DT30S
DT30ES
DT30RS
DT40WS
DT40WL
DT40WRS
DT40WRL
Модель DT15AS
Ціна $1 799
Рекомендована висота транця, мм 381
Система пуску Ручний стартер
Вага, кг 33
Тип двигуна 2-тактний 2-циліндровий
Робочий об’єм, см³ 284
Діаметр × хід поршня, мм 59×52
Максимальна потужність, кВт 11
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 4,800-5,600
Місткість паливного бака, л 25
Рекомендоване пальне Бензин: Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Система запалювання Suzuki P.E.I. (безконтактне електронне запалювання)
Генератор 12В 80Вт (за додатковим замовленням)
Керування Румпель
Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил
Співвідношення суміші пальне/олива 50:1 *1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задній хід)
Передатне число 1.92:1
Вибір гребного ґвинта (крок)
*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві
9-1/4×7, 9-1/4×8 (ПОСИЛЕНИЙ)
9-1/4×9, 9-1/4×9 (ПОСИЛЕНИЙ)
9-1/4×10, 9-1/4×10 (ПОСИЛЕНИЙ)
9-1/4×11
Захист приводу Гумова втулка

*1 Олива Suzuki “C.C.I” або олива TC-W3, сертифікована NMMA (Національна асоціація морських виробників)
*2 Виберіть ґвинт, який відповідає діапазону обертів двигуна кожної моделі

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.
Дані виробника

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор