Ергономіка забезпечує зручність і простоту експлуатації

Підвісний мотор, спроектований зі зручними для користувача функціональними особливостями, – це мотор, що дозволяє Вам довше насолоджуватися відпочинком на воді. Ось чому DF2.5 оснащений поворотною ручкою газу для полегшення керування в різних сидячих положеннях та рульовим керуванням з повним поворотом на 360°, що є дуже корисним під час маневрування у вузьких місцях, а також забезпечує чудовий упор під час руху заднім ходом.

Двигун працює тихо й рівно й охолоджується водою для збільшення його строку служби та надійності. Великий вбудований паливний бак вміщає один літр пального, що забезпечує майже годину роботи за умови повної заправки.

Інші функціональні особливості включають системи регулятора натягу рульового керування й дросельної заслінки, важіль перемикання передньої/нейтральної передачі, розташований з правої сторони, саме там, де Ви очікуєте його знайти, а також індикатор рівня оливи, зручно розташований з лівої сторони для зручності перевірки рівня оливи.

DF2.5A

Економічна робота, безпечна для навколишнього середовища

Чотиритактна технологія Suzuki вичавлює з кожного бака більше пального, ніж будь-який порівнянний двотактний підвісний мотор. Чотиритактна технологія також є сприятливою для навколишнього середовища, що дозволило моделі DF2.5 отримати 3-зірковий сертифікат від Каліфорнійської ради з охорони повітряних ресурсів (CARB) за максимально низькі викиди відпрацьованих газів.

Конструктивні особливості, які роблять мотор ще зручнішим у користуванні

Знятий з човна, мотор DF2.5 є зрівноваженим, легковагим і зручним для перенесення завдяки своїй великій ручці. Вбудована в корпус ручка розташована в задній стінці кришки мотора, й завдяки такому розташуванню вона також допомагає нахиляти мотор. Ще однією конструктивною особливістю є можливість установлення кута нахилу мотора в будь-якому з чотирьох можливих положень, що дозволяє підлаштувати цей підвісний мотор під конкретний човен та умови експлуатації.

Специфікації

Модель DF2.5S
Ціна $800
Система пуску Ручний стартер
Вага, кг 13.5
Тип двигуна OHV
Система подачі пального Карбюратор
Кількість циліндрів 1
Робочий об’єм, см³ 68
Діаметр × хід поршня, мм 48 × 38
Максимальна потужність, кВт 1.8
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,250-5,750
Керування Румпель
Повітряна заслінка З ручним управлінням
Місткість маслозбірника, л 0.38
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Місткість паливного бака, л Вбудований бак на 0,9 л
Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI)
Генератор -
Кріплення двигуна Втулкового типу
Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил
Передатне число 2.15:1
Перемикання передач F-N (передня-нейтраль)
Вихлопна система Над ґвинтом
Вибір гребного ґвинта (крок)
(всі гребні ґвинти – 3-лопатеві)
5.3/8"

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор