Інженери Suzuki обладнали новий рядний трициліндровий мотор DF25A / DF30A  деякими найсучаснішими технологіями, розробленими Suzuki, що дало їм найкращі в своєму класі переваги, які піднесли ці мотори на вищий щабель порівняно з моделями конкурентів. Технологічні легковагі підвісні мотори вже давно стали відмітною особливістю Suzuki.

підвісні мотори Suzuki DF30A та DF25A

Система впорскування пального нового покоління (безакумуляторне впорскування пального)

Пальне поставляється системою контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn Control) та системою безакумуляторного впорскування пального (Battery-Less Fuel Injection), розробленими компанією Suzuki, які забезпечують вражаюче підвищення ефективності використання пального з одночасним збереженням відмінної потужності та експлуатаційних характеристик мотора.

Перші в цьому класі мотори з коромислами з роликом

Обидві моделі стали першими в своєму класі, на яких встановлені коромисла з роликами, які зменшують тертя, й зміщені колінчасті вали, які забезпечують більш плавний хід і кращий механічний коефіцієнт корисної дії двигуна.

Світлодіодні індикатори контролю двигуна

Світлодіодна система контролю роботи двигуна дає можливість дізнаватися про робочий стан двигуна одним поглядом.

Менше викидів, ефективна робота

Високоефективні технології, розроблені компанією Suzuki для своїх чотиритактних моторів, дозволили зменшити кількість викидів, завдяки чому такі підвісні мотори як DF30A / DF25A визнані такими, що відповідають деяким найсуворішим міжнародним стандартам на викиди*1, у тому числі стандартам на викиди ЄВРО 1 (Директива 2003/44ЄС)*2, й отримали оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).
1: Відповідність стандартам на викиди залежить від регіону.
2: Стандарти на викиди ЄС (вихлопні гази та рівень шуму) встановлені Європейським Парламентом та Радою.
– Найлегші підвісні мотори в класі чотиритактних підвісних моторів потужністю 18.4кВт (25к.с.)/22.1кВт (30к.с.)*3.
– Системи контролю спалювання збідненої паливної суміші й безакумуляторного впорскування пального забезпечують найкращу в своєму класі паливну ефективність.
– Вперше застосовані в цьому класі моторів коромисла з роликом, який забезпечує більш плавну дію й зменшує тертя.
– Зміщений колінчастий вал забезпечує більш плавний рух поршня, підвищуючи таким чином ефективність роботи двигуна.
– Прямий впуск повітря й вентиляція відкривають шлях більш прохолодному потоку повітря до двигуна, що покращує ефективність його експлуатації.
– Світлодіодні індикатори контролю двигуна повідомляють Вас про стан роботи двигуна.

3: Згідно з дослідженнями, проведеними компанією Suzuki станом на лютий 2014 р.

Технології

Найлегші в своєму класі*4

Оснащені цілою низкою найкращих технологій Suzuki, DF25A/30A є найлегшими підвісними човновими моторами на ринку в класі чотиритактних підвісних моторів потужністю 18.4кВт (25к.с.)/22.1кВт (30к.с.). *4
*4 Згідно з дослідженнями, проведеними компанією Suzuki станом на лютий 2014 р.

Перші в цьому класі мотори з коромислами з роликом

Ці моделі стали першими у своїх відповідних класах, на яких використовується ролик з внутрішніми підшипниками на поверхні повзуна кулачка як для впускного, так і для випускного клапанів. Ролик змінює контакт між розподільним валом та коромислом зі звичайного ковзання на обкат, таким чином зменшуючи тертя під час роботи коромисла.

Світлодіодні індикатори контролю двигуна

У світлодіодній системі контролю використовуються три світлодіодні індикаторні лампи, які повідомляють Вас про поточні умови роботи двигуна. Розташовані в легкодоступному для огляду положенні, світлодіодні індикатори забезпечують легкий і зрозумілий контроль з одного погляду, щоб Ви могли насолоджуватися приємним відпочинком на човні.

Система впорскування пального нового покоління (безакумуляторне впорскування пального)

Надзвичайно компактна й легка система впорскування пального була спроектована, щоб поміститися в ці підвісні мотори, не збільшуючи їхній об’єм і вагу. До того ж вона працює без акумулятора, але все одно забезпечує швидший запуск, більш плавну роботу двигуна та більше прискорення в будь-яких умовах.

Зміщений колінчастий вал

Зміщення колінчастого валу трохи в сторону від центра циліндра дозволило зменшити бічний тиск на стінки циліндра під час ходу поршня вгору-вниз. Результат – більш плавний рух поршня, що покращує ефективність роботи мотора.

Канал для промивання мотора

Щоб захистити двигун від пошкоджень, які спричиняє сіль, пісок та бруд, що можуть накопичуватися в системі охолодження двигуна, підвісні мотори оснащені зручно розташованим каналом для промивання мотора прісною водою, який робить промивання системи охолодження максимально легким і зручним.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші від Suzuki

Ця інтелектуальна система регулювання подачі пального передбачає потребу в пальному, контролюючи роботу двигуна та умови його експлуатації, щоб забезпечити подачу біднішої паливноповітряної суміші в двигун. Результат – вражаюча економія витрати пального.

Антикорозійна система Suzuki

Ззовні підвісні мотори Suzuki захищені від шкідливої корозії антикорозійним покриттям, спеціально розробленим компанією Suzuki. Воно наноситься безпосередньо на алюмінієву поверхню й забезпечує максимальний зв’язок між покриттям і поверхнею, збільшуючи захист та тривалість строку служби деталей, які постійно контактують з солоною водою.

Прямий впуск і вентиляція під кришкою мотора

В новій конструкції кришки мотора передбачена пряма система впуску, через яку поступає рівніший і прохолодніший потік повітря, підвищуючи експлуатаційну ефективність двигуна. Ця система, разом із нещодавно розробленим повітряним фільтром, дозволяє збільшити вихідну потужність при невеликому робочому об’ємі циліндрів двигуна.

Обертовий маховик допомагає знизити температуру під кришкою мотора, виганяючи тепле повітря через кришку ручного стартера, внутрішній повітрозабірник та верхню кришку мотора назовні.

Ручний стартер, що забезпечує легкий запуск

Впорскування пального забезпечує легкі запуски, але компанія Suzuki пішла ще далі, обладнавши свої підвісні мотори ручним стартером з надзвичайно легким запуском. Ручний стартер Suzuki потребує прикладання меншого фізичного зусилля й робить запуск підвісного мотора швидким і простим.

Специфікації

DF25AS
DF30ATS
DF30ATL
Модель DF25AS
Ціна
Рекомендована висота транця, мм 381
Система пуску Ручна
Вага, кг 62
Тип двигуна OHC (з верхнім розподільчим валом)
Система подачі пального Безакумуляторне багатоточкове послідовне впорскування пального
Кількість циліндрів 3
Робочий об’єм, см³ 490
Діаметр × хід поршня, мм 60.4 × 57.0
Максимальна потужність, кВт 18
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5000-6000
Керування Румпель
Місткість маслозбірника, л 1.5
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Місткість паливного бака, л 25 (окремий, опція)
Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI)
Генератор 12V 14A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Ручне регулювання диференту і нахилу
Передатне число 2.09:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через втулку гребного ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 9-15 дюймів

*1: Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2: Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор