Систима дворядної решітки Suzuki
DF350A/325A/300B
Мотор DF350A/DF325A/DF300B оснащений дворядною решіткою вигнутої форми, встановленою на випуску, для повного видалення води з повітря, яке потрапляє в двигун
Переваги:
Система виявлення води
DF70A та вищі
Допомагає захистити двигун від потрапляння води у паливо завдяки використанню паливного фільтра, який виявляє воду й надсилає водієві візуальні й звукові попередженнями про наявність води в паливі.
Переваги:
Саморегульований ланцюг синхронізації
DF40A та вищі
Ланцюг синхронізації працює в масляній ванні, тому він ніколи не потребує змащування, а також оснащений автоматичним гідравлічним натягувачем, який завжди забезпечує належний натяг ланцюга.
Переваги:
Два водозабірника
DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250W
Система охолодження двигуна залежить від води, яка подається через два водозабірних отвори, розташовані в нижній частині редуктора, де, як правило, є лише один.
Переваги:
Система обмеження нахилу
DF50AV та вищі (за винятком DF90AWQH, DF60AQH, DF50A/40A)
Система обмеження нахилу не дозволяє підвісному мотору нахилятися поза межі встановленого кута нахилу.
Переваги:
Антикорозійне покриття Suzuki
Всі моделі
Спеціальне покриття, яке має високу адгезійну здатність, наноситься на алюмінієву поверхню для захисту зовнішніх деталей мотора, виготовлених з алюмінію.
Переваги:
Система безключового запуску
Опція: DF70A та вищі (за виняткомза винятком DF250/225/200, DF250W, DF150W, DF90AWQH)
Ця система дозволяє запустити мотор, просто маючи поруч брелок.
Переваги:
Допоміжні водозабірники
Опція: DF140BG/115BG, DF140A/115A/100A, DF90AWQH, У комплектації: DF60A/50A/40A
Два водозабірника, встановлені в різних напрямках, гарантують, що двигун не перегріється через засмічення водоростями.
Додаток SDSM
DF9.9 та вищі*
Це безкоштовна* послуга, яка дозволяє за допомогою вашого смартфона сканувати QR–код, що містить інформацію про двигун, яка відображається на багатофункціональному дисплеї або приладовій панелі, й надсилати цю інформацію електронною поштою.
Переваги:
* Необхідно мати багатофункціональну приладову панель Suzuki або багатофункціональний дисплей Suzuki і смартфон з операційною системою Android або iOS.
Зміщений приводний вал
DF70A і вищі
Блок двигуна розміщено ближче до передньої частини, таким чином центр ваги підвісного мотора змістився вперед.
Переваги:
2-ступінчастий редуктор
DF70A і вищі
У цій системі, яка включає в себе зміщений повідний вал, перша ступінь редукції відбувається між колінчатим валом і повідним валом, а друга ступінь – у самому редукторі. Така конструкція дозволила добитися великого передатного числа, підвищивши таким чином крутний момент для обертання гребного гвинта великого діаметра.
Переваги:
Високопотужне обертання
DF60AV/50AV
Ці підвісні мотори оснащені редукторами, здатними створювати передатне число 2.42, яке є більшим ніж на стандартних моделях зі звичайними редукторами. У поєднанні з великим гребним гвинтом діаметром 36см (14 дюймів) ця потужна система здатна забезпечувати вибухову передню тягу, яка ідеально підходить для великих катерів.
Переваги:
Система двох гребних гвинтів Suzuki
DF350A/325A/300B
Система двох гребних гвинтів Suzuki забезпечує взаємно протилежне обертання двох гребних гвинтів на одному моторі.
Переваги:
Система багатоступінчастого впуску
DF250/225, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF250W, DF150W
Система забезпечує надходження в двигун належного об`єму повітря через короткий та довгий патрубки під час роботи на низькій та високій швидкостях.
Переваги:
Система VVT (регулювання фаз газорозподілу)
DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF250W, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A
Система регулювання фаз газорозподілу використовується для регулювання часу відкриття й закриття впускного клапана залежно від того, в якому діапазоні обертів працює двигун.
Переваги:
Прямий впуск повітря
DF350A/325A/300B
Створення прямого шляху потоку повітря від впускного отвору до циліндра усуває імовірність підвищення температури на впуску та покращує ефективність згоряння.
Переваги:
Найбільше передатне число в кожному з відповідних класів
Модель |
DF70A |
DF100A |
DF150A(P) |
DF200 |
DF250AP |
DF325A |
---|---|---|---|---|---|---|
Передатне число | 2.59:1 | 2.59:1 | 2.50:1 | 2.29:1 | 2.08:1 | 2.29:1 |
Система перемикання напрямку обертання Suzuki
DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP
Система дозволяє обирати напрям обертання гвинтів підвісного мотора – за або проти годинникової стрілки – використовуючи додатковий роз`єм і гребний гвинт зі зворотним напрямком обертання.
Переваги:
Система точного керування Suzuki
DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG
Керування з пульту дистанційного керування передається на підвісний мотор через електричний сигнал, а не через традиційні механічні тросики керування.
Переваги:
Тиха робота
DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG
Шум на впуску приглушується резонатором, який робить роботу підвісного мотора тихішою.
Переваги:
Три положення під час зберігання та перевезення
DF4/5/6A
Конструкція мотора дозволяє знімати його та перевозити на човні в будь-якому з 3 можливих положень.
Переваги:
Бак верхнього розташування
DF6A/5A/4A
Вбудований паливний бак верхнього розташування зі зворотним клапаном забезпечує подачу палива за рахунок сили тяжіння.
Переваги:
Система керування на малому ходу* (режим тролінга Suzuki; опційне обладнання)
DF40A і вищі (за виключенням DF250/225/200, DF250W, DF150W, DF90AWQH)
Цей режим дає можливість катеру рухатися в певному діапазоні швидкостей на малому ходу.
Переваги:
* Встановлюється за наявності дисплея і панелі Suzuki або панелі з перемикачем режиму тролінгу
Пневматичний підсилювач нахилу
DF90AWQH, DF60AQH/40AQH, DF30AQH
Допомагає швидко піднімати або опускати підвісний мотор, не прикладаючи зусилля.
Система швидкого запуску Suzuki
DF40A та вищі (за винятком DF250/225/200, DF250W, DF150W)
Просто поверніть, а потім відпустіть ключ запалювання, і стартер залишиться ввімкненим, поки двигун не запуститься. Система забезпечує більш плавний і швидкий запуск.
Система Lean Burn
DF9.9B та вищі (за винятком DF250/225/200, DF150W)
Система Lean Burn (система контролю спалювання збідненої паливної суміші) подає в двигун оптимальну суміш пального і повітря залежно від умов експлуатації.
Переваги:
* Дані, що використовуються в графіках, були отримані в ході внутрішніх випробувань Suzuki в однакових умовах. Результати будуть залежати від умов експлуатації (конструкція човна, розмір, вага, погода тощо).
Система безакумуляторного електронного впорскування пального
DF30A/25A, DF20A/15A/9.9B
Ця технологія забезпечує швидший запуск двигуна, його плавну роботу і краще прискорення без використання акумуляторної батареї.
Переваги:
Дві форсунки на циліндр
DF350A/325A/300B
Система двох форсунок на циліндр забезпечує подачу потрібної кількості пального в кожний циліндр у потрібний час.
Переваги:
Проект Suzuki Clean Ocean
Проект Suzuki Clean Ocean був створений, щоб показати намір компанії Suzuki вживати всіх можливих заходів для зменшення пластикових відходів у морях та океанах.