Потужні моделі V6 i з 4 циліндрами однорядного розташування (механічний привід)
DF200A / DF175A / DF150A
DF200A / DF175A / DF150A
Зміщений привідний вал
силова головка розташована ближче до передньої частини, що сприяє зсуненню центру ваги підвісного мотора вперед.
Переваги:
2-ступінчате зниження передаточного відношення
ця система, що включає зміщений привідний вал, характеризується тим, що передача першого ступеня редуктора відбуваєтося між колінчастим і привідним валом, а передача другого ступеня редуктора - всередині корпуса редуктора. Ця конструкція дозволяє збільшити передатне число, забезпечуючи необхідний крутильний момент для обертання гвинта великого діаметра.
Переваги:
Конструктивні особливості
Модель | 250 | 225 | 200 | 200A | 175 | 150 |
---|---|---|---|---|---|---|
Колір "Туманно-чорна перлина" (Pearl nebular black) | ||||||
Колір "Прохолодно-білий" (Cool white) | ||||||
Модель зі зворотнім обертанням гребного гвинта | ||||||
2-ступінчасте зниження передаточного відношення | ||||||
Система регулювання фаз газорозподілу | ||||||
Система багатоступінчастого всмоктування | ||||||
Зміщений приводний вал | ||||||
Пряме запалювання | ||||||
Саморегульований ланцюг синхронізації | ||||||
Система контролю спалювання збіднених паливних сумішей Suzuki | ||||||
Кисневий датчик (лямбда-зонд) | ||||||
Система легкого пуску Suzuki | ||||||
Обмежувач частоти обертання | ||||||
Датчик низького тиску мастила | ||||||
Система промивання прісною водою | ||||||
Режим тролінга Suzuki | ||||||
Система обмеження нахилу |