Нове покоління DF50A та DF40A. Відрізняються надзвичайною паливною економічністю й високими експлуатаційними характеристиками!

Suzuki DF40A/DF50A

Потужний 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)

Інженери Suzuki спроектували мотори DF50A і DF40A на основі вже перевіреного рядного трициліндрового 12-клапанного двигуна Suzuki. Цей потужний двигун з робочим об’ємом циліндрів 941 см³ оснащений силовою головкою з двома верхніми розподільними валами (DOHC) і є єдиним двигуном DOHC, який використовується на підвісних моторах у класі потужності 36,8 кВт (50 к.с.)/29,4 кВт (40 к.с.), з чотирма клапанами на циліндр і системою впуску повітря, оптимізованою для досягнення максимальної паливної ефективності під час роботи в діапазоні високих обертів.
Проектуючи цей двигун, інженери Suzuki також зосередили свою увагу на поліпшенні механічного ККД. Кожен компонент було ретельно проаналізовано і перероблено таким чином, щоб зменшити механічні втрати для підвищення ефективності (ККД). Як приклад, нова конструкція масляної помпи робить внутрішню подачу оливи більш ефективною, забезпечуючи краще змащування деталей, що рухаються, з меншими витратами енергії. Загальне зниження механічних втрат у всьому двигуні сприяє кращій економії пального.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші від Suzuki

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn), розроблена компанією Suzuki, – це інтелектуальна система, яка контролює роботу двигуна та умови його експлуатації, щоб прогнозувати потреби в пальному й забезпечити подачу біднішої паливноповітряної суміші в двигун. Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, а пізніше і на моделі DF60A, ця система забезпечує суттєве покращення економії пального в діапазоні від низьких до крейсерських швидкостей, у якому мотор експлуатується більшу частину часу. Внутрішні випробування показують, що на середніх швидкостях модель DF50A витрачає на 23% менше пального, ніж її попередниця.

Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального

Компанія Suzuki вперше застосувала багатоточкове послідовне електронне впорскування пального в своїх чотиритактних підвісних моторах. Ця передова, перевірена часом система збирає експлуатаційні дані з низки датчиків, розташованих у ключових областях двигуна, обробляє ці дані та обчислює оптимальну кількість пального й повітря, необхідну для двигуна, і все це – в режимі реального часу. Як наслідок, човнярі користуються такими перевагами як плавні пуски, максимальна ефективність роботи мотора, відмінна економія пального та знижений рівень викидів.

Ланцюг синхронізації, що не потребує технічного обслуговування

Мотори DF50A та DF40A – це єдині підвісні мотори в класі потужності 36.8 кВт (50 к.с.)/29.4 кВт (40 к.с.), оснащені ланцюгом синхронізації. Ланцюг працює в масляній ванні, саморегулюється й не потребує технічного обслуговування. Така конструкція забезпечує човнярам роки надійної експлуатації.

Генератор великої потужності на 19А

Підвісні мотори DF50A й DF40A оснащені потужним генератором на 19А, який виробляє близько 11,5А навіть під час роботи мотора на швидкості 1000 об./хв. За нормальних умов експлуатації енергії цілком вистачає для забезпечення функціонування різної судової електронної апаратури в більшості ситуацій.

Коли прийнятним є тільки найкраще

Ми пишаємося тим, що були єдиним постачальником суднових підвісних моторів для парусної регати на лондонських Олімпійських та Паралімпійських іграх 2012 року, де DF40A стала однією з моделей, використовуваних для цих престижних змагань.

Технології

12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з ефективним ККД

Інженери Suzuki спроектували мотори DF50A і DF40A на основі вже перевіреного рядного трициліндрового 12-клапанного двигуна Suzuki. Цей потужний двигун з робочим об’ємом циліндрів 941 см³ оснащений силовою головкою з двома верхніми розподільними валами (DOHC) і є єдиним двигуном DOHC, який використовується на підвісних моторах у класі потужності 36,8 кВт (50 к.с.)/29,4 кВт (40 к.с.), з чотирма клапанами на циліндр і системою впуску повітря, оптимізованою для досягнення максимальної паливної ефективності під час роботи в діапазоні високих обертів.
Проектуючи цей двигун, інженери Suzuki також зосередили свою увагу на поліпшенні механічного ККД. Кожен компонент було ретельно проаналізовано і перероблено таким чином, щоб зменшити механічні втрати для підвищення ефективності (ККД). Як приклад, нова конструкція масляної помпи робить внутрішню подачу оливи більш ефективною, забезпечуючи краще змащування деталей, що рухаються, з меншими витратами енергії. Загальне зниження механічних втрат у всьому двигуні сприяє кращій економії пального.

Генератор великої потужності на 19А

Підвісні мотори DF50A й DF40A оснащені потужним генератором на 19А, який виробляє близько 11,5А навіть під час роботи мотора на швидкості 1000 об./хв. За нормальних умов експлуатації енергії цілком вистачає для забезпечення функціонування різної судової електронної апаратури в більшості ситуацій.

Система легкого запуску Suzuki

Завдяки системі легкого запуску Suzuki мотор запускається швидко й просто. Немає потреби тримати ключ у положенні ввімкнення, досить просто повернути його один раз і система залишатиметься ввімкненою доки мотор не запуститься. Система забезпечує кращі запуски й швидші розгони до високих обертів.

Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального

Компанія Suzuki вперше застосувала багатоточкове послідовне електронне впорскування пального в своїх чотиритактних підвісних моторах. Ця передова, перевірена часом система збирає експлуатаційні дані з низки датчиків, розташованих у ключових вузлах двигуна, обробляє ці дані та обчислює оптимальну кількість пального й повітря, необхідну для двигуна, і все це – в режимі реального часу. Як наслідок, човнярі користуються такими перевагами як плавні пуски, максимальна ефективність роботи мотора, відмінна економія пального та знижений рівень викидів.

Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів

Передові технології виробництва чотиритактних моторів Suzuki забезпечують екологічно чисту й більш ефективну роботу моторів, яка відповідає Стандартам на викиди ЄВРО 1 (Директива 2003/44ЕС) – стандартам на викиди ЄС (вихлопні гази та рівень шуму), встановленим Європейським Парламентом та Радою, й отримала оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).

Ланцюг синхронізації, що не потребує технічного обслуговування

Мотори DF50A та DF40A – це єдині підвісні мотори в класі потужності 36.8 кВт (50 к.с.)/29.4 кВт (40 к.с.), оснащені ланцюгом синхронізації. Ланцюг працює в масляній ванні, саморегулюється й не потребує технічного обслуговування. Така конструкція забезпечує човнярам роки надійної експлуатації.

Антикорозійна система Suzuki

Ззовні підвісні мотори Suzuki захищені від шкідливої корозії антикорозійним покриттям, спеціально розробленим компанією Suzuki. Воно наноситься безпосередньо на алюмінієву поверхню й забезпечує максимальний зв’язок між покриттям і поверхнею, збільшуючи захист та тривалість строку служби деталей, які постійно контактують з солоною водою.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші від Suzuki

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn), розроблена компанією Suzuki, – це інтелектуальна система, яка контролює роботу двигуна та умови його експлуатації, щоб прогнозувати потреби в пальному й забезпечити подачу біднішої паливноповітряної суміші в двигун. Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, а пізніше і на моделі DF60A, ця система забезпечує суттєве покращення економії пального в діапазоні від низьких до крейсерських швидкостей, у якому мотор експлуатується більшу частину часу. Внутрішні випробування показують, що на середніх швидкостях модель DF50A витрачає на 23% менше пального, ніж її попередниця.

Специфікації

DF50ATS Base
DF50ATL Base
DF50ATS
DF50ATL
Модель DF50ATS Base
Ціна $6 300
Рекомендована висота транця, мм 381
Система пуску Електрична
Вага, кг 102
Тип двигуна 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 3
Робочий об’єм, см³ 941
Діаметр × хід поршня, мм 72.5 × 76
Максимальна потужність, кВт 36.8
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,300-6,300
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 2.7
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Місткість паливного бака, л 25 (опція)
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12В 19A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.27:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 9-17 дюймів

*Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор