Технології, перевірені часом

Завдяки використанню передових технологій, ці підвісні мотори Suzuki з 6 циліндрами V-подібного розташування (V6) забезпечують чудові ходові якості. Вони оснащені дворозподілвальними (DOHC) силовими голівками з чотирма клапанами на циліндр і системою багатоточкового послідовного електронного впорскування палива. Ці мотори мають надзвичайно компактну конструкцію, що забезпечується за рахунок використання V-подібного блока циліндрів, розташованих під кутом 55°, і зміщених приводних валів. Моделі DF300AP, DF250AP і DF250 мають високі експлуатаційні характеристики (ККД), які досягаються завдяки застосуванню нашої системи регулювання фаз газорозподілу (VVT), що забезпечує максимальний крутильний момент у нижньому та середньому діапазоні обертів. На моделях DF250 і DF225 передбачено багатоступінчасту систему впуску повітря, яка забезпечує максимальну ефективність всмоктування повітря для оптимальної роботи мотора в верхньому діапазоні обертів.

Нова система перемикання обертання гребного гвинта

На додаток до нашої системи електронного керування (система прецизійного керування Suzuki) та системи контролю спалювання збіднених паливних сумішей, моделі підвісних моторів DF300AP і DF250AP відтепер також оснащено системою перемикання обертання Suzuki.

У стандартному виконанні підвісний мотор буде працювати в режимі звичайного обертання за годинниковою стрілкою із застосуванням приводу прямого обертання. Водночас, відтепер, завдяки зміні механізму перемикання обертання й додаванню гребного гвинта зворотного обертання, один і той самий підвісний мотор також може працювати в режимі зворотного обертання (проти годинникової стрілки).

В режимі зворотного обертання передавання потужності відбувається за рахунок використання спеціального приводу зворотного обертання, конструкцію якого було змінено таким чином, щоб надати йому такі ж самі характеристики, що й у механізмів прямого обертання. Це перша в світі технологія подібного роду на підвісних моторах.

Коли задовольнити може тільки найкраще

Флагманська лінійка моторів Suzuki V6 забезпечує вражаючу потужність як для рекреаційних, так і для комерційних суден. Згідно з договором закупки у єдиного постачальника, укладеного компанією Suzuki з парусною регатою лондонських Олімпійських та Паралімпійських ігор 2012 року, DF300АР і DF200 разом з DF140, DF90A та DF40A були серед моделей, використовуваних на човнах, які брали участь у цих престижних змаганнях.

Suzuki отримує сьому Нагороду за інновації, засновану NMMA

Коли мова заходить про передові технології, Suzuki уже вкотре представила технологічні досягнення, які ставлять підвісні мотори Suzuki в авангард нових розробок підвісних моторів. Визнавши DF300AP найбільш інноваційним серед усіх представлених на ринку підвісних моторів за минулий рік, NMMA (Національна асоціація морських виробників) нагородила DF300AP своєю престижною Нагородою за інновації 2012 р., відзначивши безпрецедентну сьому перемогу Suzuki, наступну за нагородою минулого року, присуджену за нові моделі DF50A/40A, другу поспіль безпрецедентну перемогу Suzuki.

Кількість нагород, здобутих Suzuki протягом багатьох років, відображає сильне бажання компанії забезпечити своїх клієнтів найкращими, найбільш інноваційними і найнадійнішими продуктами і свідчить про видатну роботу інженерного персоналу компанії.

Технології

Новий редуктор

У порівнянні з оригінальною моделлю DF300, найбільші зміни, які ви знайдете на цих підвісних моторах, торкнулися редуктора, який було перероблено з урахуванням системи Suzuki перемикання обертання гвинта (Selective Rotation) – першої в світі системи, яка поєднала моделі з прямим і зворотним обертанням гвинтів у єдиний блок. Система складається з приводного механізму, який має нове розташування в редукторі і дозволяє підвісному мотору працювати в режимі прямого або зворотного обертання гвинта, і перемикача, під’єднаного до електричного контуру в моторному відсіку, який вмикає режим зворотного обертання гребного гвинта.
Як і на DF300, на моделях DF300AP / 250AP редуктор має потужне передатне число 2.08: 1, що дозволяє обертати гвинт діаметром 406 мм (16 дюймів), який може мати різний розмір кроку для оптимальної роботи на різних човнах. Зміна конструкції зубчастої передачі збільшила термін її служби, а два водозабірних отвори збільшили потік води в систему охолодження, тим самим підвищивши ефективність охолодження.

Редуктор нової обтічної конструкції

Моделі DF300AP/250AP оснащено редуктором оновленої обтічної конструкції, створеним для розміщення нових приводних механізмів, що застосовуються в системі перемикання обертання Suzuki.
Фактичні розміри редуктора як такого більші, ніж у попередньої моделі, для забезпечення підвищеної зносостійкості й захисту механічних компонентів, але він має більш обтічну, гідродинамічну форму, яка дозволяє просуватися крізь воду значно ефективніше завдяки зменшенню опору води. Ділянки з найвищим опором позначені на ілюстраціях червоним кольором. Результаті порівняння демонструють, що ця нова конструкція дозволяє нижній частині мотора вільно рухатись, прорізаючи товщу води й практично не зустрічаючи опору.

Корпус дросельної заслінки зі сферичним отвором

Корпус дросельної заслінки зі сферичним отвором діаметром 18 мм вирівнює турбулентний потік повітря, що надходить в двигун, коли дросельна заслінка починає відкриватися. Забезпечення більш рівномірного повітряного потоку під час прискорення покращує керування дроселем та стабільність роботи двигуна на низьких обертах.

Довгий впускний колектор

Ще одна особливість конструкції DF300AP/250AP, яка покращує робочі характеристики мотору, – це спеціально розроблений довгий впускний колектор. Завдяки використанню довгих впускних патрубків, через які повітря рівномірним потоком поступає в двигун, система забезпечує DF300AP/250AP покращеною потужністю на низьких обертах.

Система перемикання обертання гребного гвинта

При встановленні двох або більше підвісних моторів на великих човнах підвісний мотор з гвинтом зворотного обертання, як правило, встановлюється в парі з моделлю з гребним гвинтом стандартного обертання, що допомагає тримати рівний кіль і прямолінійний рух. Моделі DF300AP/250AP були розроблені зі спеціальним механізмом зворотного обертання, вбудованим у редуктор, який змушує гребний гвинт обертатися в протилежному напрямку. Система перемикання обертання Suzuki (Selective Rotation) усуває необхідність придбання додаткового підвісного мотора з гвинтом протилежного обертання завдяки використанню спеціального перемикача, який, будучи підключеним до електричного контуру у відсіку двигуна, перетворює підвісний двигун з гвинтом прямого обертання на модель з гвинтом протилежного обертання.* Використання цієї технології, вперше представленої в галузі, стало можливим завдяки спеціальній, уніфікованій конструкції шестерень, валів та підшипників у редукторі, призначених для надійної та ефективної роботи як у стандартному, так і в протилежному режимі обертання.

Система контролю спалювання збіднених паливних сумішей

Інноваційна система контролю спалювання збіднених паливних сумішей Suzuki була вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A й отримала численні схвальні відгуки від власників човнів та в ЗМІ. Вона прогнозує потреби в пальному й забезпечує постачання оптимальних збіднених паливноповітряних сумішей залежно від умов експлуатації мотора. Цю систему створено для покращення характеристик паливної економічності в усьому діапазоні обертів: від низьких до крейсерських швидкостей. А в поєднанні з системою прецизійного керування Suzuki, що передбачає електронне керування дроселем і перемиканням передач, ця система дозволяє водієві здійснювати точне керування обертами мотора для покращення економії палива в ширшому робочому діапазоні. Ця комбінація також забезпечує плавне передавання потужності в усьому діапазоні обертів. Результати внутрішніх випробувань показують, що під час руху на крейсерських швидкостях модель DF300AP характеризується на 14% більшою економією палива порівняно з оригінальним підвісним мотором DF300 без системи контролю спалювання збіднених паливних сумішей, не поступаючись останньому й щодо потужності.

Кисневий датчик (лямбда-зонд)

Обидві моделі, як DF300AP так і DF250AP, оснащені системою кисневого датчика для забезпечення чистішого і стабільнішого вихлопу. Система контролює склад паливної суміші по всьому робочому діапазону двигуна, забезпечуючи подачу оптимальної кількості пального в двигун незалежно від швидкості обертів.

Два водозабірника

Система охолодження двигуна використовує воду, що подається через водозабірники, розташовані на корпусі редуктора. Варіант конструкції з двома водозабірними отворами дозволив збільшити потік води в редуктор, забезпечуючи більшу ефективність охолодження. Розміщення переднього водозабірника біля носа корпусу редуктора забезпечує подачу більшої кількості води, особливо на високих швидкостях. Другий водозабір розташований нижче, що дозволяє DF300AP/250AP працювати на мілководді.

Великий повітрозабірник з відокремлювачем води

Модель DF300AP/250AP розроблено з великим повітровпускним отвором, через який у двигун поступає оптимальна кількість повітря для досягнення максимальної вихідної потужності. Збільшений повітряний потік дає можливість збільшити крутний момент у діапазоні низьких та середніх обертів та забезпечує широкий діапазон потужності, необхідний для роботи підвісного мотора. Інженери Suzuki також спроектували систему з водовідокремлювачем, яка попереджає потрапляння води в корпус дросельної заслінки з електронним керуванням і утворює тепловий щит, який не дає повітрю в повітрозабірнику нагріватися від двигуна.

Передові технології Suzuki уможливили створення найефективнішої в галузі системи регулювання фаз газорозподілу (Variable Valve Timing)

Інженери Suzuki розробили 4-літровий мотор V6 з агресивним профілем розподільного валу, який забезпечує максимальну потужність і робочі характеристики мотору під час роботи на високих обертах. Поєднавши цей профіль розподільного валу з новітньою системою регулювання фаз газорозподілу, DF300AP/250AP виробляє додатковий крутний момент, такий необхідний підвісним моторам для потужного прискорення на низьких і середніх обертах. Система регулює час відкриття впускних клапанів таким чином, що вони відкриваються до того, як випускні клапани встигають повністю закритися, створюючи, таким чином, короткочасне перекриття клапанів, коли й впускні, і випускні клапани перебувають у відкритому положенні. Завдяки системі регулювання фаз газорозподілу час такого перекриття клапанів може збільшуватися або зменшуватися, змінюючи синхронізацію впускного клапана з розподільним валом, досягаючи таким чином оптимального моменту перекриття клапанів для ефективної роботи двигуна в діапазоні низьких та середніх обертів.

Система виявлення води Suzuki

Вода у пальному може спричинити такі проблеми як погане згоряння, низька вихідна потужність та корозія. Щоб захистити мотор від потрапляння води пальне, DF300AP/250AP стали першими підвісними моторами Suzuki, на яких установлено паливний фільтр, оснащений датчиком виявлення води. Система сповіщає про присутність води у пальному за допомогою візуальних та звукових попереджень.

Відмінна міцність

З застосуванням системи перемикання обертання Suzuki (Selective Rotation), шестерні в редукторі були перероблені. Відтепер вони виготовлені з іншого сплаву та мають трохи більші діаметри, що забезпечуює їм більшу жорсткість. Шестерні спеціально піддаються термообробці, яка робить їх дуже міцними.

Система точного керування (система електронного керування дроселем і перемиканням передач)

Система точного керування Suzuki – це технологічно досконала комп’ютеризована система керування, яка замінює механічні системи керування з тросовими приводами, що використовуються в традиційних системах керування, на систему проводів електронної системи, що усуває джерело тертя і опору. В той час, як ви насолоджуєтеся плавними змінами потужності та перемиканням передач, комп’ютер системи обробляє та передає команди у реальному часі на приводні механізми в двигуні, які забезпечують точне керування дросельною заслінкою поряд з більш плавним, але рішучим перемиканням передач. Це найкраще спостерігається в діапазоні низьких обертів, коли робота двигуна є помітно рівною і точною. У поєднанні з системою контролю спалювання збіднених паливних сумішей Suzuki (Lean Burn Control System) вона дозволяє контролювати потік паливно-повітряної суміші, розширяючи межі контрольованого діапазону обертів і тим самим підвищуючи економію пального в широкому робочому діапазоні. Система точного керування Suzuki також має вбудовані системи, які допомагають захищати двигун і привід від пошкоджень внаслідок неправильного поводження, а її конструкція і просте під’єднання проводів спрощують установлення, скорочуючи час, необхідний для монтажу і регулювання. Система забезпечує точне керування під час роботи з одним, двома або трьома підвісними моторами, а також з двома приладовими панелями.

Охолоджувач пального

Чим пальне холодніше, тим воно щільніше, а чим воно щільніше, тим краще працює двигун. Охолоджувач пального, встановлений у систему подачі пального DF300AP/250AP, охолоджує пальне перед його потраплянням у двигун. Забезпечення двигуна оптимальною подачею пального призводить до кращого згоряння та ефективнішої роботи двигуна.

Специфікації

DF250APX
DF300APX
Модель DF250APX
Ціна $20 000
Рекомендована висота транця, мм 635
Система запалювання Електрична
Вага, кг 290
Тип двигуна 24-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 6 циліндрів з V-подібним розташуванням (під нахилом 55°)
Робочий об’єм, см³ 4028
Діаметр × хід поршня, мм 98 x 89
Максимальна потужність, кВт 220.7
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,500-6,100
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 8.0
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 94 (метод дослідження), АІ-95
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12V 54A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Передатне число 2.08:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня), з електроприводом
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 12 - 31.5 дюймів

*1 Суха вага: без гвинта й моторної оливи,
*2 Інформацію про гвинт запитайте у вашого місцевого дилера,

Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – Електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – Система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – Посилений для роботи у важких умовах.
P – Можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – Зворотне обертання гвинтів,
V – Посилений редуктор