Потужність. Досконалість. Високі функціональні характеристики.
DF350A
від $28 850
Потужність. Досконалість. Високі функціональні характеристики.
від $28 850
Suzuki презентує 4-тактний підвісний мотор DF350A V6 (з V-подібним розташуванням циліндрів й 4 клапанами на циліндр) потужністю 350 к.с.
Нову флагманську модель оснащено інноваційними гребними гвинтами протилежного обертання й низкою інших ексклюзивних характеристик
9 червня 2017 року, компанія Suzuki Marine, лідер у виробництві високотехнологічних і потужних 4-тактних підвісних моторів із гордістю презентує свою останню модель, DF350A. Маючи потужність у 350 кінських сил, цей 4-тактний підвісний мотор із V-подібним розташуванням циліндрів і 4 клапанами на циліндр (V6) є найбільшим і найпотужнішим з усіх побудованих компанією Suzuki на сьогоднішній день. Розроблюваний протягом понад трьох років, він є суттєвою віхою розвитку проектувально-конструкторської думки в цій галузі.
«Ми доклали великий об’єм зусиль і кропіткої праці в розробку цього нового підвісного мотора й не можемо дочекатися, щоб побачити, як його сприйме ринок. Ми уважно спостерігали за тим, як з часом човни стають усе більшими і потужнішими, особливо, на ринку центрально-консольних суден. – Відзначив Ясухару Озава (Yasuharu Osawa), Головний виконавчий директор Глобального оперативного підрозділу з водномоторних виробів корпорації Suzuki Motor. – І справа навіть не в тому, що наразі ми спостерігаємо зростання популярності використання підвісних моторів на всіх типах човнів, які раніше користувалися виключно транцевими або стаціонарними моторами внутрішнього розташування. Просто час для народження цього нового підвісного мотора настав, і ми сподіваємося, що Ви покохаєте новонародженого з першого погляду».
Ось, деякі інноваційні технології, які були використані на цьому моторі:
Потужність 350 кінських сил і ступінь стиску 12,0:1
Система подвійних заслінок Suzuki, прямий повітрозабір
Дві паливні форсунки
Поршні вдосконаленої конструкції
Система подвійного гребного гвинта Suzuki
Ступінь стиску 12.0:1
Наше рішення для досягнення потужності 80 кінських сил на літр для мотора з шістьома циліндрами V-подібного розташування (V6) потужністю 350 кінських сил полягало в підвищенні ступеня стиску до 12,0:1, що є найвищим показником за всю історію виробництва підвісних моторів. Для того, щоб мотор працював без детонації (типова проблема моторів з таким ступенем стиску), ми розробили системи, які забезпечують змішування охолодженого повітря з дрібно розпилюваним паливом задля досягнення оптимальних умов для максимально повного й контрольованого згоряння.
Система прямого повітрозабору і система подвійних заслінок
На високій швидкості частки води можуть бути належним чином спрямовані, захоплені та відведені. Наші досвідчені інженери добре попрацювали для втілення цієї теорії на практиці за рахунок підвищення інтенсивності потоку всмоктуваного повітря для перетворення водяної пари на дрібні частки та спеціальній конструкції пластин, що дозволяє затримувати ці частки й відділяти їх від всмоктуваного повітря. Система подвійних заслінок складається з двох захисних шарів відхильних пластин, кожна з яких має зигзагоподібну конструкцію. Зовнішній ряд пластин відхиляє бризки, запобігаючи їх потраплянню до човна, а внутрішні заслінки затримують і відводять решту водних часток. Як результат, всмоктуване повітря не містить вологи та має температуру не вище 10° за температуру навколишнього середовища.
Дві паливні форсунки
Впорскування палива умовно складається з двох етапів: розпилювання палива й одночасного охолодження циліндра для мінімізації детонації. Для досягнення необхідної потужності нам потрібно було забезпечити впорскування в циліндр одразу 100% пального та ще й таким чином, щоб це відбувалося в точно визначений час і під точним кутом, для забезпечення охолодження циліндра й спалювання палива безпосередньо в центрі камери згоряння. Ця нова двофорсункова система застосовує дві форсунки меншого розміру, що забезпечує необхідну точність та покращення характеристик розпилювання, сприяючи підвищенню корисної потужності на 3% й не викликаючи детонації.
Гребний гвинт зворотного обертання
Гребний гвинт зворотного обертання сприяє підвищенню сили «зчеплення» під водою, а завдяки тому, що гребні гвинти протилежного обертання забезпечують рівномірний розподіл крутильного моменту мотора між двома гвинтами, величина крутильного моменту на кожному з гвинтів зменшується, уможливлюючи зменшення діаметра зубчастих коліс, що, в свою чергу, дозволило створити редуктор меншого розміру й більш обтічної, гідродинамічної конструкції.
Конструкція лопатей гребних гвинтів
Були розроблені нові передні та задні гребні гвинти трилопатевої конфігурації, які сприяють покращенню робочих характеристик на воді. Ця нова конструкція не лише забезпечила найвищі зареєстровані показники швидкості DF350A, а й дозволила досягти неймовірно швидкого прискорення навіть в умовах їзди з важким вантажем та високими швидкостями обертання.
Два водозабірника
На моделі DF350A найкращі результати були досягнені за рахунок розташування головного водозабірника у передній частині корпусу редуктора й додаткового водозабірника – безпосередньо над стабілізатором гвинта. Це було оптимальним рішенням, забезпечуючи розташування головного та додаткового водозабірників якомога далі один від одного, а їх конструкція гарантує надходження достатньої кількості охолоджувальної води, особливо на високих швидкостях.
Конструкція, що забезпечує потужнішу зворотну тягу
Було змінено матеріал виготовлення зубчастих коліс і передбачено додаткове термічне оброблення таким чином, щоб забезпечити витримування додаткового тягового зусилля й інерційної маси від зворотної тяги, яка є значно потужнішою під час використання гребних гвинтів протилежного обертання. До того ж, зубчасте колесо зворотного руху було перенесене у положення над антикавітаційною пластиною, а конфігурацію нижніх кріплень мотора було змінено з паралельної на V-подібну для належного розміщення зубчастого колеса зворотного руху над антикавітаційною пластиною.
Краща керованість у всіх напрямках
Зазвичай, під час використання на човні декількох підвісних моторів мотор з гребним гвинтом стандартного обертання встановлюють в парі з мотором зворотного обертання. Система перемикання напряму обертання Suzuki, пропонована на наших підвісних моторах серії AP, позбавляє від необхідності застосування декількох моделей з різними режимами обертання, адже будь-яку з зазначених моделей можна легко запрограмувати на роботу з обертанням в обох напрямках. А технологія гребного гвинта зворотного обертання, яку впроваджено на моделі DF350A, дозволила просунутися в цьому напрямку ще на один крок, забезпечуючи усунення паразитного моменту рульового керування й стабільне досягнення максимального фактичного тягового зусилля.
Технології
Система подвійного гребного гвинта Suzuki
Система подвійного гребного гвинта забезпечує ефективне передавання 350 кінських сил потужності мотора, перетворюючи їх на максимальну тягу під водою.
Додатковою перевагою того, що кожний гребний гвинт обертається в різному напрямку, є досягнення надзвичайної стійкості під час руху.
2-ступінчасте зниження передатного відношення
Конструкція підвісного мотора DF350A також передбачає 2-ступінчасте зниження передатного відношення, що дозволяє збільшити передатне число й забезпечує потужний крутильний момент для досягнення швидкого розгону та високої швидкості в верхньому діапазоні обертів.
Система регулювання фаз газорозподілу (VVT)
Система регулювання фаз газорозподілу використовується для синхронізації роботи впускного клапана та розподільного вала, забезпечуючи оптимальні робочі характеристики в нижньому та середньому діапазоні обертів. Це дозволяє мотору виробляти максимальну корисну потужність у всьому робочому діапазоні з підвищенням крутильного моменту на низьких та середніх обертах для забезпечення потужного розгону. Найголовніше, що цей процес відбувається в автоматичному режимі, то ж вам залишається лише насолоджуватися потужністю та ходовими якостями.
Мастильний фільтр
Розташування мастильного фільтра забезпечує простоту його технічного обслуговування.
Система подвійних заслінок Suzuki
Модель DF350A оснащена двома заслінками на повітрозабірнику, що відділяють від всмоктуваного повітря воду, бризки та вологу, перешкоджаючи їх потраплянню під капот.
Ці дві заслінки відділяють воду від повітря. У поєднанні з системою прямого повітрозабору система подвійних заслінок Suzuki сприяє підвищенню корисної потужності підвісного мотора.
Саморегульований ланцюг синхронізації
Цей ланцюг синхронізації працює в оливній ванні, таким чином, не потребуючи змащування, і оснащений автоматичним гідравлічним натягувачем, який постійно підтримує належний натяг ланцюга. Проста й ефективна конструкція, що не потребує технічного обслуговування.
Прямий повітрозабір
Нова конструкція кришки мотора передбачає вбудовану систему прямого повітрозабору, що забезпечує більш плавне надходження холоднішого потоку повітря й суттєво підвищує ККД підвісного мотора.
Дві паливні форсунки
Дві паливні форсунки дозволяють постачати у кожний циліндр рівно стільки палива, скільки необхідно в конкретний момент часу.
Таким чином, вони сприяють підвищенню корисної потужності й покращенню паливної економічності.
Система контролю спалювання збіднених паливних сумішей
Паливна економічність є важливою характеристикою як для розважального, так і для комерційного ходіння на човнах. Наша технологія контролю спалювання збіднених паливних сумішей прогнозує потреби в пальному й забезпечує постачання оптимальних паливноповітряних сумішей залежно від умов експлуатації мотора. Цю систему створено для покращення характеристик паливної економічності в усьому діапазоні обертів: від низьких до крейсерських швидкостей.
Два водозабірника
Система охолодження мотора заснована на надходженні води через водозабірники, розташовані в нижній частині. Застосування конфігурації з двома водозабірниками сприяє збільшенню потоку води, всмоктуваної в нижній частині, що значно підвищує ефективність охолодження. Розташування переднього водозабірника в передній частині корпусу редуктора забезпечує більш інтенсивне надходження води, особливо на високих швидкостях. Другий водозабірник, також розташований в нижній частині, дозволяє моторам DF350A ефективно працювати в умовах мілководдя.
Зміщений приводний вал
Застосування зміщеного приводного валу дозволяє суттєво зменшити розміри наших підвісних моторів за рахунок зміщення центру ваги підвісного мотора вперед, що також сприяє покращенню розподілу ваги, підвищенню корисної потужності та стійкості й зниженню рівня вібрації під час роботи.
Система прецизійного керування Suzuki (Електронне керування дроселем і перемиканням передач)
Ця складна комп’ютеризована система електронного керування характеризується відсутністю тертя і опору, як це має місце при використанні механічних систем з тросовими приводами, забезпечуючи плавну точну керованість у поєднанні з миттєвим, впевненим перемиканням передач, особливо, на низьких обертах і під час маневрування. Система може бути сконфігурована для роботи з одним, двома або трьома підвісними моторами, а також з двома приладовими панелями. У поєднанні з системою контролю спалювання збіднених паливних сумішей забезпечує покращення паливної економічності в широкому діапазоні обертів.
Високий ступінь стиску
12,0:1 (найвищий ступінь стиску на підвісних моторах Suzuki). Такий високий ступінь стиску забезпечує вражаючі робочі характеристики та корисну потужність, максимально використовуючи робочий об’єм мотора, який складає 4390 см³.
Специфікації
Модель | DF350ATX White |
---|---|
Ціна | – |
Рекомендована висота транця, мм | X : 635 |
Система пуску | Електрична |
Вага, кг | X : 330 |
Тип двигуна | V6 - 55° *2, з двома розподільними валами (DOHC) 24-клапанний |
Привід клапанного механізму | Ланцюговий, з системою регулювання фаз газорозподілу |
Система подачі пального | Електронне впорскування палива |
Кількість циліндрів | 6 |
Робочий об’єм, см³ | 4,390 |
Діаметр × хід поршня, мм | 98 x 97 |
Максимальна потужність, кВт (к.с.) | 257.4 (350) |
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. | 5,700 - 6,300 |
Керування | Дистанційне |
Місткість маслозбірника, л | 8.0 (8.5) |
Рекомендоване пальне | Мінімальне октанове число 94 (метод дослідження), АІ-95 |
Система запалювання | Повністю напівпровідникового типу |
Генератор | 12В 54A |
Кріплення мотора | Транцева скоба |
Спосіб регулювання кута нахилу | Диферентування і обмеження нахилу з гідропідсилювачем |
Передатне число | 2.29:1 |
Перемикання передач | F-N-R (передня-нейтраль-задня), з електроприводом |
Вихлопна система | Випуск через маточину (ступицю) гребного гвинта |
Вибір гребного ґвинта (крок)
*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві |
12 - 31.5 дюймів |
*1: Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи.
*2 Інформацію про гвинт запитайте у вашого місцевого дилера,
Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.
Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.
Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати
Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – Електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – Система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – Посилений для роботи у важких умовах.
P – Можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – Зворотне обертання гвинтів,
V – Посилений редуктор