DF140BG / DF115BG

Електронне керування

  • Керування підвісним мотором з пульту дистанційного керування здійснюється електронним сигналом по проводам, а не через традиційні механічні тросики (для моделей BG).

Переваги

  • Плавне перемикання передач і стійка робота мотора
  • Легкий монтаж
  • Збільшена економія палива
  • Розкіш дистанційного керування

Легке технічне обслуговування

  • Розроблені з розрахунком на легке технічне обслуговування з вигодою для користувачів

Переваги

  • Масляний фільтр з легким доступом: можна замінювати, просто знявши верхню кришку
  • Піддон для збору витоків оливи: встановлюється навколо масляного фільтра для збору оливи, яка витікає під час заміни фільтра
  • Покажчик рівня оливи: може використовуватися зі шлангом для заливання оливи діам. 15

Висока довговічність

Поліпшена конструкція редуктора

  • Завдяки оптимізації масляного каналу редуктора, ведуча шестерня, що обертається, створює негативний тиск і сприяє циркуляції трансмісійної оливи.

Переваги

  • Така конструкція знижує температуру трансмісійної оливи і таким чином сприяє збільшенню строку служби ведучої шестерні.

Динамічний дизайн з плавними лініями

Технології

Система впуску повітря нової конструкції

Переглянута структура впуску повітря
Переваги
Забезпечує кращу вихідну потужність двигуна
Покращує здатність видаляти воду з повітря, яке поступає в кожух двигуна
Знижує температуру повітря на впуску

Зміщений повідний вал

Блок двигуна розміщено ближче до передньої частини, таким чином центр ваги підвісного мотора змістився вперед
Переваги
Менша вібрація
Більш компактна конструкція
Стабільна керованість

Потужність генератора

Вентиляція нової розробки, яка краще охолоджує котушки запалювання
Переваги
Вихідна потужність генератора на 3 А вища в діапазоні холостого ходу, що приблизно дорівнює потужності, необхідній для роботи багатофункціонального дисплея Suzuki SMD12/SMD16.

Пряме запалювання

Відбувається завдяки встановленню котушок запалювання в ковпачки свічок запалювання
Переваги
Зменшує кількість деталей і спрощує систему електропроводки
Завдяки відсутності високовольтного шнура запалювання може ефективно генерувати іскру, поліпшуючи таким чином ефективність згоряння пального

2-ступеневий редуктор

У цій системі, яка включає в себе зміщений повідний вал, перша ступінь редукції відбувається між колінчатим валом і повідним валом, а друга ступінь – у самому редукторі
Переваги
Високий крутний момент навіть в умовах великого навантаження
Достатньо потужності для обертання гребного гвинта великого діаметру

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn)

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші подає в двигун оптимальну кількість суміші пального і повітря залежно від умов експлуатації.
Переваги
Значне покращення економії палива в усіх діапазонах швидкостей, особливо на крейсерській швидкості.
Економія палива та зменшення витрат на бензин завдяки покращеній економії палива

Система виявлення води

Допомагає захистити двигун від потрапляння води в пальне.
Уможливлює використання більшого паливного фільтра ніж на моделях DF140A/115A
Краще розташування паливного фільтра
Переваги
Можливість уникнути потрапляння води в пальне
Збільшений строк служби та надійність мотора
Легка заміна паливного фільтра

Тиха робота

Менше шуму, що робить відпочинок на човні ще більшим задоволенням.

Ще більше конструктивних особливостей, які сприяють збільшенню строку служби мотора

Паливна помпа великої потужності: може встановлюватися на човнах різних типів
Краще розташування кисневого датчика: збільшений строк служби
Використання болта з корозійно-стійким покриттям з вмістом цинку: збільшений строк служби

Високий ступінь стиску

Для досягнення оптимальної комбінації фільтра, отвору і поршня, форма деталей була змодельована з понад 1000 комбінацій, а потім ретельно перевірена за допомогою акуратно підібраних деталей.
Переваги
Ступінь стиску було збільшено до 10.6, що дає можливість розвивати високий крутний момент.

Специфікації

DF115BTL
DF115BTX
DF115BGTL
DF140BTL
DF140BTX
DF140BGTL
Модель DF115BTL
Ціна $10 700
Рекомендована висота транця, мм 511
Система пуску Електростартер
Вага, кг 188
Тип двигуна 16-клапанний з двома верхніми розподільними валами
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електричне впорскування пального
Кількість циліндрів 4
Робочий об’єм, см³ 2,045
Діаметр × хід поршня, мм 86 x 88
Максимальна потужність, кВт 84.6
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5000-6000
Керування Механічне
Місткість маслозбірника, л 5.5
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12В 40A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підсилювач диферента і нахилу
Передатне число 2.59:1
Перемикання передач Передній хід-нейтраль-задній хід
Вихлопна система -
Вибір гребного ґвинта (крок)
(Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві)
15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2 R/R – правостороннє (звичайне, за годинниковою стрілкою) обертання, C/R – зворотнє обертання

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор