175-150A

Паливоекономічні

У поєднанні з нашою технологією Lean Burn (система контролю спалювання збідненої паливної суміші), системою напівпрямого впуску та високоефективним ступенем стиску 10,2:1 ці нові підвісники забезпечують екологічно чисту, ефективну потужність. У порівнянні з нинішніми моделями 175 і 150, модель DF175A є на 14% паливоекономічнішою, а модель DF150A демонструє зменшення витрати пального на 7%, що значно скорочує ваші витрати біля паливного причалу.

Потужні

З підвищеним крутним моментом (на 3,1% у моделі DF150A і на 2,7% у моделі DF175A), а також зі зміщеним повідним валом (технологія Suzuki, яка вже довела свою ефективність), конструкція якого уможливлює двоступеневе пониження передатного числа, ці нові підвісні мотори виробляють більше потужності по всьому діапазону обертів. Навіть на важчих, повністю навантажених човнах обидві моделі – DF150A і 175A – піднімають ходові якості судна на наступний рівень.

Швидке прискорення

Відтепер і на DF150A, і на DF175A використовується такий самий блок циліндрів, що й на нашій популярній моделі DF200A. Більший робочий об’єм та покращена механічна конструкція поєдналися, щоб забезпечити швидше прискорення, як з місця, так і в діапазоні середніх обертів. Ми задовольняємо бажання наших клієнтів, покращуючи робочі характеристики наших підвісних моторів та підвищуючи економію палива.

Надійні

Ці нові підвісні мотори повною мірою використовують перевірену досвідом неперевершену технологію 4-тактних двигунів Suzuki, щоб забезпечувати надійну роботу від сезону до сезону. Кисневий датчик покращує ККД двигуна, а система виявлення води Suzuki допомагає захищати мотор від шкідливих наслідків, які може спричинити неякісне пальне, наприклад, погане згоряння, менша вихідна потужність та корозія.

*Дані, що використовуються в інформації про цей продукт, були отримані шляхом внутрішніх випробувань, що проводилися в однакових умовах. Результати можуть відрізнятися в залежності від умов експлуатації.

Технології

Зміщений повідний вал

Силова головка блока циліндрів двигуна розташована ближче до транця, завдяки чому центр ваги підвісного мотора зміщується вперед.
ПЕРЕВАГИ
– Нижчий рівень вібрації
– Менші габаритні розміри мотора
– Стійке рульове керування

Система напівпрямого впуску повітря

Ця система забезпечує подачу холодного повітря безпосередньо в багатоступеневий впускний колектор, що дає можливість двигуну працювати ефективніше.

ПЕРЕВАГИ
– Краще прискорення на високих швидкостях

Двоступеневе пониження передатного числа

Характерною особливістю цієї системи, яка включає зміщений повідний вал, є двоступеневе пониження передатного числа: перше між колінчастим валом та повідним валом і друге в редукторі. Така конструкція робить збільшення передатного числа можливим, що дозволяє обертати гребний гвинт великого діаметра для збільшення рушійної тягової потужності й забезпечення вищого крутного моменту.

ПЕРЕВАГИ
– Використання гребного гвинта великого діаметру, який має високий ККД.
– Високі ходові характеристики зі збереженням частоти обертання гребного гвинта навіть при збільшенні навантаження.
– Потужність для обертання гребного гвинта великого діаметру, що забезпечує швидке прискорення.

Кисневий датчик (лямбда-зонд)

Ця система передає точну інформацію в режимі реального часу в блок електронного керування двигуном, який використовує її для регулювання співвідношення «пальне-повітря» під час змін умов експлуатації.

ПЕРЕВАГИ
– Забезпечує чистий і стабільний вихлоп
– Допомагає підтримувати оптимальну ефективність роботи двигуна у всьому діапазоні обертів

Система багатоступеневого впуску

Впускний колектор складається з коротких та довгих патрубків, які використовуються почергово під час роботи двигуна на низьких та високих швидкостях для подачі оптимального об’єму повітря в двигун.

ПЕРЕВАГИ
– Збільшується вихідна потужність двигуна під час руху на високих швидкостях завдяки подачі більшого об’єму повітря в двигун.
– Покращується ефективність згоряння пального й максимально збільшується крутний момент завдяки підвищенню щільності повітряного потоку під час роботи на низьких обертах.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn)

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn) забезпечує подачу паливної суміші з оптимальним співвідношенням «повітря – пальне», яке визначається відповідно до умов експлуатації двигуна.

ПЕРЕВАГИ
– Значне покращення економії пального у всьому діапазоні швидкостей, особливо на крейсерській швидкості.
– Витрати на пальне зменшуються завдяки покращеній паливоекономічності.

Система виявлення води Suzuki

Ця система допомагає захистити двигун від потрапляння води у пальне завдяки встановленню паливного фільтра для виявлення води. Система сповіщає оператора про присутність води у пальному за допомогою візуальних та звукових попереджень.

ПЕРЕВАГИ
– Попереджає потрапляння води у пальне, яка може спричинити такі проблеми як погане згоряння пального, нижча вихідна потужність і корозія.

Система регулювання фаз газорозподілу (Variable Valve Timing)

Система регулювання фаз газорозподілу використовується для регулювання часу відкриття й закриття впускних клапанів в залежності від умов експлуатації двигуна.

ПЕРЕВАГИ
– Забезпечує рівномірний потужний крутний момент
– Миттєве прискорення у всьому діапазоні швидкостей

Антикорозійна система Suzuki

Спеціально розроблене захисне покриття наноситься на алюмінієву поверхню. Міцно зв’язуючись із поверхнею, воно захищає зовнішні алюмінієві деталі від корозії.

ПЕРЕВАГИ
– Захист від корозії допомагає продовжити загальний строк служби двигуна.

Специфікації

DF150ATX
DF175ATX
Модель DF150ATX
Ціна
Рекомендована висота транця, мм 635
Система пуску Електрична
Вага, кг *1 240
Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 4
Робочий об’єм, см³ 2,867
Діаметр × хід поршня, мм 97 × 97
Максимальна потужність, кВт 110.3
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,000-6,000
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 8.0
Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12V 44A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.50:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)
Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві
15"-27.5"(R/R), 17"-26"(C/R) *2

*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2 R/R – правостороннє обертання, C/R – зворотнє обертання

Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор