ПЕРЕНОСНІ. ЛЕГКОВАГІ. ДЛЯ ВАШОГО ЗАДОВОЛЕННЯ.
DF6A / DF5A
від $1 350
ПЕРЕНОСНІ. ЛЕГКОВАГІ. ДЛЯ ВАШОГО ЗАДОВОЛЕННЯ.
від $1 350
Компактні й легковагі (24,0 кг*1), переносні підвісні мотори DF6A та DF5A, що відрізняються легкістю в експлуатації – нове покоління, повністю відроджене, у власному стилі
Сміливі лінії повторюють популярний дизайн кришки двигуна, які вже представлені на моделях DF20A/15A/9.9B та DF30A/25A.
Новий колір корпусу Pearl Nebular Black (глибокий чорний перламутр) та нові наклейки створюють стильний дизайн. У своїх прагненнях до вдосконалення Suzuki керувалися двома основними принципами: «легка вага» й «легка експлуатація». Перепроектування існуючого дизайну дозволило нам досягти повсюдного зниження ваги та покращення експлуатаційних характеристик мотора. Виробник збільшив ефективність витрати пального завдяки внесенню сміливих змін у конструкцію системи змащування, починаючи з вперше застосованого в цьому класі моторів*2 масляного фільтра та використання зміщеного колінчатого валу. Завдяки таким конструктивним особливостям як паливний бак, вбудований у верхній частині мотора для поліпшення технічного обслуговування, нова система підйому двигуна та зручна ручка для перенесення, які можуть довести перевагу DF6A та DF5A в різних умовах експлуатації, ці моделі зарекомендували себе як еталон переносного підвісного мотора.
Відмінна робота ручки румпеля
Простота управління користується великою популярністю. Подальші удосконалення конструкції ручки румпеля успішно зменшили вібрацію, яка спричиняє втому та напруження при передачі на руку під час роботи мотора. Моделі DF6A, DF5A та DF4A особливо відрізняються відмінним пом’якшенням вібрації в середньому діапазоні.
Компактніший і набагато легший
Традиційну конструкцію було модернізовано й розмір зменшено, щоб досягти зниження ваги на 1,0 кг (24,0 кг*1) й разом з тим залишити робочий об’єм двигуна 138 см³ незмінним. Легка вага поліпшила експлуатаційні якості мотора.
Поряд із зниженням ваги, ручка для перенесення, інтегрована в нижню частину кришки, відтепер має округлу форму, що робить її ще зручнішою для тримання, а додатковий захват на передній панелі ще більше покращує портативність мотора.
Покращена зручність для користувача
Паливний бак, вбудований у верхній частині мотора, і нові системи змащування дозволяють переносити й зберігати підвісний мотор на будь-якій з трьох сторін (правій, лівій або торцевій) без витоку пального або оливи.
Оскільки паливний бак розміщений безпосередньо над карбюратором, він також забезпечує подачу пального самопливом, що дає можливість двигуну запускатися миттєво відразу після наповнення пальним, навіть після тривалого зберігання. Ці особливості підвищили зручність цього переносного підвісного мотора у користуванні.
Технології
Легка вага
На додаток до оновленого стильного зовнішнього вигляду, наново спроектовані й розроблені моделі Suzuki DF6A, DF5A та DF4A можуть похвалитися найлегшою вагою – 24.0 кг (моделі з S-подібним валом).
Легка вага полегшила перенесення, а також експлуатаційні якості мотора.
Нова система підйому
Система підйому двигуна в моторах DF6A, DF5A і DF4A пропонує інший шлях проходження важеля приводу вгору-вниз у порівнянні з попередніми моделями.
При підйомі мотор можна зафіксувати в трьох положеннях. При опусканні мотор плавно рухається в своє найнижче положення без блокування.
Ще більша зручність перенесення
Ручка для перенесення, інтегрована в нижню частину кришки, відтепер має округлу форму, що робить її ще зручнішою для тримання, а наявність додаткового захвату в передній частині нижньої кришки мотора дає можливість зручно тримати мотор обома руками.
Легкий запуск після тривалого зберігання
Паливний бак, вбудований у верхній частині мотора, й односторонній клапан забезпечують подачу пального самопливом, тому мотор можна легко запустити навіть після тривалого зберігання, не відкриваючи кришку.
Відмінна робота ручки румпеля
Простота управління користується великою популярністю. Подальші удосконалення конструкції ручки румпеля успішно зменшили вібрацію, яка спричиняє втому та напруження при передачі на руку під час роботи мотора. Моделі DF6A, DF5A та DF4A особливо відрізняються відмінним пом’якшенням вібрації в середньому діапазоні.
Антикорозійна система Suzuki
Підвісні мотори Suzuki захищені антикорозійним покриттям, спеціально розробленим компанією Suzuki. Воно наноситься безпосередньо на алюмінієву поверхню й посилює зв’язок між металом і покриттям, збільшуючи захист та тривалість строку служби деталей, які постійно контактують з солоною водою.
Високонадійна система змащування
Автоматична система змащування моторів DF6A, DF5A і DF4A має додатковий канал для змащування, що йде до верхнього і нижнього колінчастого валу й великої головки шатуна.
Надійність системи змащування підвищується завдяки вперше застосованому у цьому класі моторів масляному фільтру. До того ж нове розташування оглядового віконця дає можливість візуально перевірити рівень моторної оливи.
Зміщений колінчастий вал
Зміщення колінчастого валу трохи в сторону від центра циліндра дозволило зменшити бічний тиск на стінки циліндра під час ходу поршня вгору-вниз. Результат – більш плавний рух поршня, що покращує ефективність роботи мотора.
Низький рівень викидів, ефективна робота
Передові технології Suzuki забезпечують високоефективну роботу й низький рівень викидів, завдяки чому підвісні мотори Suzuki відповідають таким суворим стандартам*3, як норми викиду ЄВРО1 (Директива 94/25/ЄС, уточнена Директивою 2003/44/ЄС) та отримали оцінку «три зірки» від Каліфорнійської ради повітряних ресурсів (CARB).
Безшумна робота
Низький рівень шуму – результат роботи глушника, розробленого спеціально для оптимізації пропускної здатності й форми повітрозабірника. Нова конструкція клапанного коромисла і підшипника ковзання колінчастого валу також сприяють зниженню рівня шуму. Ми також внесли зміни в конструкцію деталей, пов’язаних з коромислом, й усунули люфт. До того ж ми змінили тип підшипника колінчастого валу з шарового на ковзний.
Можливість зберігання в будь-якому з трьох положень
Нова паливна система й система змащування уможливили надзвичайно зручне зберігання підвісного мотора в будь-якому з трьох положень (на правій, лівій або торцевій стороні).
Специфікації
Модель | DF5AS |
---|---|
Ціна | $1 350 |
Рекомендована висота транця, мм | 381 |
Система пуску | Ручний стартер |
Вага, кг | 24 |
Тип двигуна | OHV |
Система подачі пального | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Робочий об’єм, см³ | 138 |
Діаметр × хід поршня, мм | 60.4 x 48 |
Максимальна потужність, кВт | 3.7 |
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. | 4.500-5,500 |
Керування | Румпель |
Повітряна заслінка | З ручним управлінням |
Місткість маслозбірника, л | 0,7 |
Рекомендоване пальне | Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 |
Місткість паливного бака, л | 1 (вбудований) |
Система запалювання | Електронний тип запалювання CDI |
Генератор | 12V 5A (опція) |
Кріплення двигуна | Плаваючого типу |
Спосіб регулювання кута нахилу | Ручне підняття й нахил |
Передатне число | 1.92:1 |
Перемикання передач | F-N-R (передня-нейтраль-задня) |
Вихлопна система | Над ґвинтом |
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві | 6-7 дюймів |
*1: Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи
*2: Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
Зовнішній вигляд, кольори й обладнання підвісних моторів можуть бути різними залежно від ринку та класу.
Зміни в технічні характеристики можуть вноситися без попереднього повідомлення.
Для отримання детальнішої інформації щодо цін та комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.
* Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати
Опис комплектацій і скорочень:
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381 мм
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу
R – Дистанційне керування (д.к.)
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненій суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів
V – посилений редуктор